Keystone logo

کارشناسی ارشد برنامه ها که در بهداشت و درمان که در گدنیا, لهستان برای 2024

فیلترها

کارشناسی ارشد برنامه ها که در بهداشت و درمان

در حال بندر مهم، شهرستان Gydnia بوده است یکی از جاذبه های منحصر به فرد در طول تاریخ. این شهرستان دارای نیز برخی از مراکز آموزشی مشهور. هشت دانشگاه و چندین موسسات آموزش عالی در شهرستان وجود دارد. کسانی که مانند مطالعه در شهرستان زیبا باید به اینجا کلیک کنید.

دانشجویانی که در حوزه بهداشت و درمان مشغول به تحصیل هستند، آموزش هایی برای رهبران، مدیران و متخصصان، تمرکز بر سازمان، ساختار و تحویل مراقبت های بهداشتی می باشند. فرصت های شغلی زیادی وجود دارد. دانش آموزان با کمک به بهبود سلامت شخصی و عمومی، فرصتی برای خدمت به مردم در تمام بخش های جامعه دارند.

مانند بسیاری از کشورهای دیگر اتحادیه اروپا، لهستان ارائه می دهد شهریه ارزان یا حتی رایگان به دانش آموزان اتحادیه اروپا. دانش آموزان آینده نگر باید به طور مستقیم به موسسه لهستانی انتخاب خود اعمال می شود. دانشگاه ورشو، به عنوان مثال، اتهامات بین £ 1،300 و £ 2،500 در هر سال برای دوره های زبان انگلیسی خود را.

پس از آنکه دانشجویان برنامه مقطع کارشناسی را به پایان رسانیدند، درجه کارشناسی را اخذ می نمایند. جهت اخذ کارشناسی ارشد، معمولاً می بایست 12 الی 18 دوره کالج را بگذرانید که اغلب مستلزم گذراندن امتحانات جامع و/یا انجام یک پایان نامه است.