1023 کارشناسی ارشد برنامه ها که در ایتالیا for 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در ایتالیا for 2024Filter
    • Madrid, اسپانیا
    • London, بریتانیا
    • + 2 more

    تمام وقت

    15 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    استاد تمام وقت، معتبر توسط Conférence des Grandes Écoles در فرانسه. کارشناسی ارشد املاک و مستغلات که در پردیس های مدرسه کسب و کار مادرید و لندن تدریس می شود، مهارت ها و شبکه های لازم را برای موفقیت در این بخش جذاب و رقابتی در یک زمینه تجاری بین المللی در اختیار شما قرار می دهد. شرکت‌کنندگان که توسط اساتید مشهور جهانی و متخصصان متخصص مهمان تدریس می‌شوند، آموزش پیشرفته‌ای را دریافت می‌کنند که تئوری را با قابلیت کاربرد در دنیای واقعی ترکیب می‌کند تا به رهبران صنعت تبدیل شود.

    • Florence, ایتالیا

    تمام وقت

    9 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه برای علاقه مندان به طراحی مد با دید خلاقانه انتقادی. خلاقیت خود را رها کنید و آینده یک خانه مد را تحت تاثیر قرار دهید، پروژه های طراحی را توسعه دهید و ببینید ایده های خود را از مفهومی تا کت واک زنده می کنند.

    • Milan, ایتالیا

    تمام وقت

    2 سال ها

    مخلوط شده, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این استاد علوم ارائه می دهد مسیر پیشرفته علمی در طراحی توافقات فضایی و سیاست های شهری، برای تبدیل و مدیریت شهرستان، قلمرو و محیط زیست.

    • Neuchâtel, سویس
    • Leicester, بریتانیا
    • + 1 more

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد فیفا - کارشناسی ارشد بین‌المللی در مدیریت، حقوق و علوم انسانی ورزش اخیراً به عنوان اولین دوره تحصیلات تکمیلی مدیریت ورزشی در اروپا برای یازدهمین بار در رتبه‌بندی تاثیرگذار تحصیلات تکمیلی SportBusiness در سال 2023 رتبه‌بندی شد. استاد فیفا یک رویکرد واقعا بین المللی و چند رشته ای را ترکیب می کند.

    • Milan, ایتالیا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, زبان ایتالیایی

    دوره کارشناسی ارشد آینده نگر و مبتنی بر صنعت شما را برای نقش های مرتبط با ارتباطات در صنعت مد در سراسر جهان آماده می کند. یک برنامه درسی چند رشته‌ای دانش ضروری این بخش را با مهارت‌های تخصصی و فنی در روزنامه‌نگاری مد، تبلیغات، روابط عمومی، مدیریت رویداد، تولید تصویر مد و موارد دیگر از طریق یک مسیر مطالعه شامل سخنرانی‌ها، کار پروژه‌ای ارائه شده توسط شرکت‌های مد واقعی، کارگاه‌های عملی، ترکیب می‌کند. سمینارهایی با حضور کارشناسان، سفرهای میدانی و سایر فعالیت‌های مبتنی بر تجربه. مرزها، خلاقیت و مهارت های خود را در این کارشناسی ارشد پویا و بی نظیر که به شما مزیت رقابتی بزرگی در بازار کار مد و لوکس همیشه در حال تحول می دهد، فشار دهید.

    • Turin, ایتالیا

    تمام وقت

    15 ماهها

    مخلوط شده

    زبان انگلیسی

    برای یک شغل موفق در بخش غذا و نوشیدنی به عنوان مدیران، مدیران اجرایی و کارآفرینان. هنگامی که Master را کامل کردید، چندین سناریو در یک شرکت چند ملیتی یا در یک شرکت کوچک و متوسط، در یک شرکت نوپا یا در یک تجارت تلفیقی در اروپا یا در سراسر جهان باز خواهد شد.

    • Valletta, مالت
    • Rome, ایتالیا
    • + 1 more

    تمام وقت

    12 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    برنامه کارشناسی ارشد در مدیریت زیست محیطی و توسعه پایدار شتاب، 12 ماه، بین المللی برنامه درجه دو است. دانش آموزان تکمیل برنامه کارشناسی ارشد در رشته علوم از هر دو جیمز مدیسون Uinversity و دانشگاه مالت دریافت خواهید کرد.

    • Venice, ایتالیا

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این برنامه به شما امکان می دهد به یک زبان آسیایی یا شمال آفریقا مهارت داشته باشید و به شما کمک می کند تا دانش عمیقی از جنبه های اقتصادی، حقوقی، تاریخی و سیاسی منطقه جغرافیایی مربوطه کسب کنید.

    • Gland, سویس
    • Switzerland Online, سویس
    • + 1 more

    تمام وقت, پاره وقت

    12 ماهها

    آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    ارزیابی و به کارگیری موثر مهارت ها و مفاهیم مختلف در مدیریت پایداری برای پرداختن به پیچیدگی های شیوه های پایدار در سازمان ها. کارشناسی ارشد در مدیریت پایداری به دانشجویان این فرصت را می دهد تا دانش تجاری عمیق و عملی و همچنین تجربه عملی در زمینه پایداری کسب کنند.

    • Rome, ایتالیا

    تمام وقت

    2 سال ها

    آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد تخصصی پایداری و زیست اقتصاد دایره ای Rome Business School انتخاب ایده آلی برای همه افرادی است که مایلند مشاغل مدیریتی را در بخش ها و سازمان های مرتبط با پایداری انجام دهند و در عین حال در اقتصاد دایره ای مشارکت کامل داشته باشند و از مزایای آن بهره مند شوند. تغییر مثبتی که به ارمغان می آورد

    • Venice, ایتالیا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه کارشناسی ارشد اروپایی در حقوق بشر و دموکراسی سازی (EMA) یک دوره فشرده یک ساله است که با هدف آموزش سالانه 90 متخصص در زمینه حقوق بشر و دموکراسی سازی انجام می شود.

    • Online

    تمام وقت

    1 سال

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    هدف این کارشناسی ارشد آموزش از راه دور در حقوق و سیاست های اروپا ، مدیریت شده توسط دانشکده حقوق ، آموزش یک پروفایل حرفه ای بین رشته ای از یک متخصص در حقوق اروپا و سیاست هایی است که مهارت های عملیاتی و حرفه ای را برای او فراهم می کند تا بتواند در مراحل مختلف پیش نویس و اجرای سیاست های اروپا.

    • Reggio Emilia, ایتالیا

    تمام وقت

    1 سال

    مخلوط شده

    زبان انگلیسی

    مدیریت بین الملل استاد ، اکنون در بیست و پنجمین دوره خود است ، دوره آموزشی در مدیریت عمومی است که تکنیک ها و روش های معمول اقتصاد و مدیریت بازرگانی را با تمرکز ویژه بر بین المللی سازی تجارت ، با هدف فارغ التحصیلان جوان که قصد تحصیل دارند فراهم می کند. دانش و مهارت مورد نیاز برای فعالیت در زمینه های بین المللی. این مدرسه توسط CIS - مدرسه مدیریت بازرگانی Unindustria Reggio Emilia که بیش از 30 سال در آموزش و توسعه سرمایه انسانی در منطقه Emilia فعالیت می کند ، سازماندهی شده است.

    • Milan, ایتالیا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد تخصصی در طراحی قرارداد نشان دهنده بخش خاصی از برنامه های کاربردی حرفه ای مربوط به طراحی، مدیریت و سازماندهی منابع است که در تحقق فضاهای داخلی و خارجی با استفاده های مورد نظر خاص مفید است. هدف آن بهبود رفاه فردی کاربران و ارتباط با سایر کاربران و اپراتورها در آن فضاها با در نظر گرفتن تمام نیازهای آنهاست.

    • Como, ایتالیا

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    تحصیل در رشته ریاضی به معنای آشنایی با مفاهیم انتزاعی است که توانایی های منطقی را به بالاترین درجه به چالش می کشد و تیز می کند. به همین دلیل، فارغ التحصیلان رشته ریاضی در متنوع ترین رشته ها موفق هستند. آنها می توانند مسائل را تجزیه و تحلیل کنند، مدل هایی بسازند، بین مفاهیم مختلف ارتباط پیدا کنند و راه حل های جدید و شگفت انگیزی را تصور کنند.