61 کارشناسی ارشد برنامه ها که در انرژی های تجدید پذیر 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در انرژی های تجدید پذیر 2024Filter
    • Community of Madrid, اسپانیا

    تمام وقت

    1500 ساعت ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    کارشناسی ارشد آنلاین در انرژی های تجدیدپذیر یک برنامه نوآورانه است که به شما امکان می دهد دو مدرک تحصیلی خود را دریافت کنید، یکی توسط EALDE Business School و دیگری توسط یک دانشگاه معتبر اسپانیایی با اعتبار بین المللی. هدف این برنامه آموزش دانش آموزان برای درک عملکرد بخش پررونق مانند انرژی های تجدیدپذیر و توانایی مدیریت و هدایت پروژه های سودآور از منظر توسعه پایدار است.

    • Wrexham, بریتانیا

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برای دستیابی به اهداف کاهش کربن 2050 برای کنترل تغییرات آب و هوایی، کشورهای عضو اتحادیه اروپا اهداف الزام آور قانونی را برای انتقال از منابع انرژی سنتی سوخت فسیلی به انرژی های تجدیدپذیر و پایدار امضا کرده اند. این برنامه کارشناسی ارشد به دانشجویان فرصتی برای دسترسی به این رشته هیجان انگیز، پویا و بسیار نوآورانه ارائه می دهد.

    • Berlin, آلمان

    تمام وقت

    4 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    در اقتصاد سبز و آبی موفق باشید. یاد بگیرید که سیستم ها و پروژه ها را از نظر فنی و اقتصادی در Master Energy تجدید پذیر درک کنید. به لطف مفهوم مهارت محور و میان رشته ای ما از دیدگاه های شغل درجه یک لذت خواهید برد.

    • London, بریتانیا
    • Paris, فرانسه

    تمام وقت

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    رهبر آینده انرژی شوید - مهارتها و دانش اساسی را برای یک حرفه مدیریت انرژی موفق بدست آورید. کارشناسی ارشد مدیریت انرژی به گونه ای طراحی شده است که دیدی جامع و 360 درجه از تجارت انرژی را در اختیار شما قرار می دهد و تمام بازارهای انرژی از نفت و گاز گرفته تا انرژی های تجدید پذیر و برق را در بر می گیرد.

    • Brisbane, استرالیا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مهارت های مهندسی پیشرفته را برای رهبری آینده انرژی پایدار با تنها مدرک کارشناسی ارشد کوئینزلند در مهندسی انرژی های تجدید پذیر بیاموزید. مهندسان دارای مهارت در سیستم های انرژی تجدیدپذیر و پایدار تقاضای زیادی دارند، با بیش از 100000 شغل جدید انرژی تجدیدپذیر در خط لوله برای دستیابی به هدف 80 درصد انرژی تجدیدپذیر کوئینزلند تا سال 2035.

    • Paris, فرانسه
    • Zaragoza, اسپانیا
    • + 2 more

    تمام وقت

    3 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, زبان اسپانیایی, فرانسه

    EUREC همراه دانشگاه های معتبر اروپایی که در آموزش و آموزش انرژی های تجدیدپذیر شرکت کرده اند از طریق توسعه استاد اروپایی در انرژی های تجدید پذیر به این تقاضا پاسخ داده اند.

    • Online Spain
    • Villaviciosa de Odón, اسپانیا

    تمام وقت

    12 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان اسپانیایی

    اولین مدرک کارشناسی ارشد 100٪ آنلاین در انرژی های تجدیدپذیر که نوآورانه ترین نیازها را در تولید برق پاک (خورشیدی، هیدرولیک، زیست توده و سوخت های زیستی و غیره) پوشش می دهد.

    • Monterrey, مکزیک
    • Zapopan, مکزیک
    • + 26 more

    تمام وقت, پاره وقت

    30 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان اسپانیایی

    توسعه كشورها مستلزم آن است كه اداره خدمات و استفاده از انرژي در زمينه توسعه پايدار تضمين شود. برای دستیابی به این هدف، لازم است نوآوری در مدیریت انرژی، اولویت حفظ منابع انرژی غیر قابل تجدید و حمایت از استفاده از منابع جایگزین انرژی باشد.

    • Cranfield, بریتانیا

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    تغییرات اقلیمی، جمعیت های رو به رشد و منابع سوخت فسیلی محدود به این معنا است که تقاضا برای انرژی های تجدیدپذیر همچنان به سرعت در حال افزایش است. استفاده از منابع تجدیدپذیر و استفاده از فن آوری های انرژی تجدید پذیر نقش مهمی در عرضه انرژی آینده ایفا خواهد کرد. انرژی قابل تجدید در حال حاضر در قلب هر بحث آگاهانه در مورد پایداری انرژی، امنیت و مقرون به صرفه است. فارغ التحصیلان می توانند انتظار داشته باشند که به طیف گسترده ای از حرفه ها در بخش صنعت و عمومی دست یابند.

    • Stockholm, سوئد

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه کارشناسی ارشد مشترک در انرژی های تجدید پذیر توسط پنج دانشگاه اروپایی از طریق EIT InnoEnergy ارائه می شود. انرژی های تجدیدپذیر به سرعت صنعت انرژی را تغییر می دهد و بخش متنوع تری را با فرصت های عظیم برای فناوری های جدید، کسب و کارهای جدید و ایده های جدید ایجاد می کند. این برنامه دانش عمیقی در مورد تمام فناوری های تجدیدپذیر اصلی ارائه می دهد و به شما این فرصت را می دهد که در زمینه هایی که بیشتر مورد علاقه شما هستند تخصص داشته باشید. با دوره‌های مهارت‌های تجاری و مدیریت نوآوری، هدف ما تبدیل شما به یک مهندس انرژی، کارآفرین یا مبتکر آینده است.

    • Santiago de Compostela, اسپانیا

    تمام وقت

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی, گالیسیایی

    گرایش این مدرک دوگانه، تحقیقی و حرفه ای است. یک گرایش حرفه ای مرتبط با علاقه و تعهد شرکت های متعدد در این بخش، و یک گرایش تحقیقاتی مرتبط با وجود مدرک دکترا در انرژی های تجدیدپذیر و پایداری انرژی، منحصر به فرد در سیستم دانشگاه گالیسی.

    • Dundee, بریتانیا

    تمام وقت

    12 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    • Honolulu, آمریکا

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    برنامه کارشناسی ارشد انرژی تجدید پذیر (MS) به دانش آموزان کمک می کند تا مهارت های عملی و دانش مورد نیاز برای ارزیابی انتقادی منابع انرژی جایگزین و ارائه راه حل های کاربردی برای تقاضای انرژی را توسعه دهند. رشته اصلی طبیعتاً میان رشته ای است و بر فرآیندهای اصلی زمینه ای مربوط به انرژی های تجدید پذیر تمرکز دارد و از روش علمی استفاده می کند.

    • Berlin, آلمان

    تمام وقت

    3 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه MBA برنامه پایداری ساختمان - روش های مدیریت انرژی برای بهره گیری از مهارت ها، روش ها و مفاهیم دانش آموزان را در نظر می گیرد تا رویکردهای مختلف را درک کنند، آنها را درک کنند و آنها را برای دستیابی به راه حل های پایدار ترغیب کنند.

    • Beppu, ژاپن
    • Idar-Oberstein, آلمان

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    استاد برنامه مدیریت مواد بین المللی مواد (IMAT) برنامه فوق لیسانس دپارتمان دو ساله APU با دانشگاه علوم کاربردی تریر است که توسط موسسه مدیریت جریان مواد (IfaS) در آلمان انجام شده است. دانشجویان IMAT در اولین سال تحصیل در APU در Beppu ژاپن، محل تولد یکی از روستاهای یک محصول (OVOP)، و در مرکز محیط زیست Birkenfeld (ECB)، اولین پردیس زلزله در اروپا، در سال دوم خود.