Keystone logo

14 کارشناسی ارشد برنامه ها که در امور مصرف کنندگان 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات بازاریابی
  • بازاریابی
  • امور مصرف کنندگان
رشته های تحصیلی
  • مطالعات بازاریابی (14)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در امور مصرف کنندگان

    امور مصرف کنندگان یک میدان در حال ظهور در سراسر جهان است که خریداران به بررسی در محیط اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی است. درجه های پیشرفته در امور مصرف کننده است برای افرادی که می خواهند برای توسعه بیشتر حرفه ای و توسعه مدارک اضافی برای رقابت بیشتر در نیروی کار. مسیرهای متعدد است که دانش آموزان می توانند دنبال وجود دارد، و برنامه های در سراسر جهان در دسترس هستند.

    کارشناسی ارشد در امور مصرف کنندگان چیست؟ برنامه ترکیب اصول اولیه هسته امور مصرف کننده، فن آوری، نوآوری، و مصرف پایدار است. شما می توانید کلاس در رفتار مصرف کننده، اقتصاد توسعه، و یا قیمت گذاری رفتاری را. هنگامی که شما آموزش اقتصاد مصرف کننده عمومی، شما می توانید در زمینه های کاربردی مانند روش های پژوهش در کارآفرینی، استراتژی و سازمان، و مذاکرات قرارداد تمرکز می کنند.

    دانش آموزان می توانند بسیاری از مهارت های است که با به دست آوردن درجه 'اساتید هر دو زندگی حرفه ای و شخصی خود بهره مند شوند به دست آورید.تمرکز علمی در مراکز مشتری در زمینه پیشرفت های تکنولوژیکی، محصولات، و خدمات در بازار و در داخل شرکت. علاوه بر این، نقاط بحث برای رانندگی نوآوری و نقش مصرف کننده قطعات اصلی از این برنامه می باشد.

    سود یک استاد می تواند در هر نقطه از یک تا سه سال را، بسته به مدرسه. هستند بسیاری از گزینه های بین المللی وجود دارد، و هزینه های می تواند در میان مدارس متفاوت است. افراد باید برنامه های خاص است که آنها را علاقه به تعیین انتظارات هزینه تماس بگیرید.

    دانش آموزان با مدرک کارشناسی ارشد 'می تواند فرصت های شغلی در تعدادی از رشته ها و زمینه های پیدا کردن. این خدمات عبارتند از مصرف کننده بینش مدیران و متخصصان روابط عمومی که در درجه اول در تحقیقات بازار کار برای کشف مناطق هدف که رانندگی استراتژی خلاق. آنها همچنین می توانند یک تیم حرفه ای بازاریابی منجر به شناسایی آنچه مصرف کنندگان می خواهند.

    دانش آموزان می توانند به طور تمام و یا پاره وقت ثبت نام.کسانی که زندگی پر مشغله و نیاز به انعطاف پذیری بیشتر در روند آموزش و پرورش باید در نظر حضور در دوره های آنلاین. اکثر دانشگاهها ارائه اکثریت، اگر نه همه، از کلاس های خود را در یک ماژول فاصله یادگیری. برای پیدا کردن مدرسه برای شما مناسب، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.