Keystone logo

61 کارشناسی ارشد برنامه ها که در اقتصاد و بازرگانی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات اقتصادی
  • اقتصاد
  • اقتصاد و بازرگانی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (61)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی ارشد برنامه ها که در اقتصاد و بازرگانی

هر شرکت منحصر به فرد است، اما همه آنها بر اساس اصول اساسی همان تکیه به کار کند. نظریه عرضه و تقاضا نیروهای بازار که هر کسب و کار باید صورت توصیف می کند. شرکت نیاز افراد با استعداد با استاد در کسب و کار و اقتصاد به ارائه تحلیل انتقادی و بینش.

کارشناسی ارشد در کسب و کار و اقتصاد چیست؟ این درجه های پیشرفته است که نیاز به دو سال تحصیلات تکمیلی ارسال به تکمیل است. دانش آموزان توسعه قابلیت های تفکر استراتژیک مورد نیاز برای برنامه ریزی و اجرای عملیات سودآور است. این دانش آموزان با آخرین نظریه ها در مورد چگونگی کارکرد اقتصاد و خواسته به ارائه توضیحات و گزینه هایی برای مدیریت سطح بالا آماده شده است. آنها استراتژی برای مدیریت منابع کمیاب شرکت در راه سازنده ترین امکان ایجاد کنید.

اقتصاد درست گسترده ای از مطالعه است، اما تمرکز است به طور خاص در مورد نحوه کار شرکت های تجاری.دانش آموزان بهبود توانایی تفکر انتقادی خود را به عنوان آنها مطالعه و بررسی چگونگی محیط بازار اقدامات شرکت های خصوصی تاثیر می گذارد. دانش آموزان یاد بگیرند که چگونه به کار با ابزار نرم افزار مشترک، و آنها را توسعه تکنیک های برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها. با تکمیل برنامه خود، فارغ التحصیلان قادر به ارائه یافته های خود را و توصیه در دوره عمل است که سودآوری سازمان خود تأثیر بگذارد.

هزینه این برنامه ها می تواند بسته به نهادهای متفاوت است. دانش آموزان باید به بخش پذیرش از مدرسه خود انتخابی اطلاعات بیشتری در مورد هزینه های خاص و نرخ شهریه تماس بگیرید. همچنین مهم است به در نظر گرفتن هزینه مسکن، غذا و سایر هزینه ها در زمان مطالعه است.

با درجه های پیشرفته، دانش آموزان را برای نقش رهبری در بسیاری از شرکت های بزرگ آماده شده است. این حرفه ای ها غالبا از به ارائه چشم انداز و جهت.مهارت های آنها قابل اجرا در بسیاری از زمینه ها و عملکرد کسب و کار می باشد. آنها برای پیدا کردن کار در عملیات، تدارکات و بازاریابی. آنها به خصوص به خوبی برای مشاغل در برنامه ریزی مناسب و می تواند کار سازماندهی فرآیندهای تولید در شرکت های تولیدی پیدا کنید.

این مهم است که شروع به تحقیق در گزینه های حق دور. برای بسیاری از دانش آموزان، محیط کلاس درس کالج سنتی عملی نیست. برای کسانی که با مشکلات جغرافیایی و یا برنامه ریزی، دانشگاه آنلاین ارائه بسیاری از فرصت های یادگیری عالی است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.