Keystone logo

74 کارشناسی ارشد برنامه ها که در اقتصاد بین الملل 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات اقتصادی
  • اقتصاد
  • اقتصاد بین الملل
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (74)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در اقتصاد بین الملل

    با پیشرفت در فن آوری اطلاعات و حمل و نقل بیش از گذشته چند دهه، محصولات و خدمات در حال سفر در سراسر مرزهای سریع تر و کارآمد تر از همیشه قبل از. آن را تبدیل به طور فزاینده ای دشوار به پیش بینی تغییرات به بازارهای ناشی از این فعالیت. همین دلیل است که مهارت های تحلیلی بسیار توسعه یافته از کسانی که با استاد در اقتصاد بین الملل در دولت و صنعت مورد نیاز است.

    کارشناسی ارشد در اقتصاد بین الملل چیست؟ این درجه های پیشرفته است که باعث افزایش درک از فعالیت های اقتصادی به طور خاص به تجارت بین المللی مربوط است. آن را بیشتر توسعه درک نظری از خرد و اقتصاد کلان برای پیدا کردن راه حل برای مشکلات مرتبط با جنبش کالا در سراسر مرزهای جغرافیایی و سیاسی است. مباحث از مطالعه شامل سیاست های تجاری، مالیات و نرخ ارز. برخی از برنامه های نیز ارائه ترم مربوط به توسعه اقتصادی و تجارت تاثیر در اقتصادهای در حال ظهور است.

    فارغ التحصیلان با مهارت های تحلیلی و توانایی برای ارزیابی شرایط بازار و دادن توصیه های سیاستی مجهز شده است. این دانش آموزان بیشتر از توانایی تفکر انتقادی فقط پیشرفته داشته باشد. آنها همچنین با دانش نظری و تاریخی از مسائل تجاری بین المللی و مسلح. آنها قادر به ارائه تحلیل جامع از مشکلات می باشد. دانشجویان به استفاده از ابزار نرم افزار برای جمع آوری و ارزیابی مجموعه از داده ها یاد بگیرند. بسیاری از برنامه نیز مهارت های ارتباطی از طریق نوشتن و ارائه پروژه های پیشرفته را بهبود بخشد.

    هزینه یک استاد در اقتصاد بین الملل متفاوت است. دانش آموزان باید به بخش پذیرش از نهاد انتخاب خود را برای اطلاعات دقیق در مورد هزینه ها و شهریه تماس بگیرید.

    دانش آموختگان اغلب اشتغال در بخش دولتی یا تجاری پیدا کنید. موقعیت تحقیقات و مشاغل تحلیلگر رایج است. شرکت های بین المللی ارزش مهارت ها و توانایی های این فارغ التحصیلان، و ممکن است برای پیدا کردن کار در خارج از کشور.دولت ها باید این دانشجویان به بررسی اثرات تعرفه ها، سهمیه و موافقت نامه های تجاری. بسیاری از این برنامه دانش آموزان آماده به دنبال سطوح بالاتری از آموزش و پرورش، و برخی ممکن است در نهایت پیدا کردن کار به عنوان استادان در دانشگاه کالج.

    این مهم است که شروع به تحقیق در گزینه های در اسرع وقت. در حالی که بسیاری ممکن است ترجیح می دهند برای شرکت در یک دانشگاه به سبک سنتی، آموزش آنلاین نیز موجود است برای کسانی که با برنامه ریزی و یا مشکلات جغرافیایی است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.