Keystone logo

8 کارشناسی ارشد برنامه ها که در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • زبان های خارجی
  • زبان انگلیسی
  • آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم
رشته های تحصیلی
  • زبان های خارجی (8)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم

    مدرک کارشناسی ارشد است درجه یک فارغ التحصیل سطح اول که به دنبال تکمیل مدرک لیسانس در سطح کارشناسی. این بررسی عمیق تر از یک موضوع علمی است که در نهایت می تواند به مطالعات دکترا منجر شود یا زمینه حرفه ای را برای پیشبرد منافع حرفه ای باز کند.

    استاد در ESL چیست؟ این برنامه کارشناسی ارشد برای افرادی که مایل به آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم هستند آموزش می دهد. در این سطح، معمولا آموزش های عملی و حرفه ای همراه با اجزای تحقیقاتی وجود دارد. این دوره کار اغلب در موقعیت های کلاس درس، روش های آموزش، استفاده از رایانه ها و فن آوری های جدید برای کمک به دیگران در یادگیری زبان، ابزار و روش تحقیق و گرامر تمرکز می کند. بعضی ممکن است بخواهند دوره های انتخابی را برای تدریس به کودکان، فرهنگ، ادبیات و فیلم بگذارند.

    دانش آموزانی که کارشناسی ارشد در ESL را تکمیل می کنند، معمولا مهارت های تدریس قوی را به دست آورده اند. آنها همچنین ممکن است مهارت های بین فردی و توانایی های تحقیقاتی را توسعه دهند. این مهارت ها را می توان به اکثر صنایع و اشخاص اعمال کرد.

    هزینه های کارشناسی ارشد در برنامه های ESL می تواند بسته به مدرسه، محل سکونت و طول برنامه ارائه شده، متغیر باشد. ممکن است یک یا دو سال طول بکشد تا درجه را کامل کند.

    فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد در برنامه های ESL در درجه اول به تدریس زبان انگلیسی به زبان مادری غیر زبان می پردازند. آنها ممکن است موقعیت هایی را به عنوان معلمان در نهادهای عمومی و خصوصی در تمام سطوح آموزشی در سراسر جهان و همچنین در آژانس های بین المللی و شرکت های خصوصی داخلی و چند ملیتی پیدا کنند. به غیر از آموزش، ممکن است آنها همچنین مشاوران و محققان برای ناشران، مدارس و شرکت ها شوند؛ یا نویسندگان کتاب های درسی ESL یا سایر مواد آموزشی. سایر صنایع که فارغ التحصیلان کار می کنند ممکن است شامل سفر و گردشگری، میانجیگری فرهنگی یا خدمات ترجمه باشد.

    برنامه های تحصیلات کارشناسی ارشد در ESL در سراسر جهان به عنوان گزینه های مبتنی بر محوطه دانشگاه و یا آنلاین در دسترس هستند و همچنین ممکن است این دو را ترکیب کنند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.