633 کارشناسی ارشد برنامه ها که در آلمان for 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در آلمان for 2024Filter
    • Madrid, اسپانیا
    • London, بریتانیا
    • + 2 more

    تمام وقت

    15 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    استاد تمام وقت، معتبر توسط Conférence des Grandes Écoles در فرانسه. کارشناسی ارشد املاک و مستغلات که در پردیس های مدرسه کسب و کار مادرید و لندن تدریس می شود، مهارت ها و شبکه های لازم را برای موفقیت در این بخش جذاب و رقابتی در یک زمینه تجاری بین المللی در اختیار شما قرار می دهد. شرکت‌کنندگان که توسط اساتید مشهور جهانی و متخصصان متخصص مهمان تدریس می‌شوند، آموزش پیشرفته‌ای را دریافت می‌کنند که تئوری را با قابلیت کاربرد در دنیای واقعی ترکیب می‌کند تا به رهبران صنعت تبدیل شود.

    • Berlin, آلمان

    تمام وقت

    24 ماهها

    مخلوط شده, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه IU آموزش و تخصص پیشرفته ای را در مدیریت و تجزیه و تحلیل داده های در مقیاس بزرگ ارائه می دهد و شما را قادر می سازد تا بینش های ارزشمندی را استخراج کنید، تصمیمات آگاهانه بگیرید و نوآوری مبتنی بر داده را در سراسر صنایع هدایت کنید. با مدرک IU در علوم داده، شما متخصص پیشرفت های فعلی در نرم افزار، مهندسی زیرساخت و فناوری داده های بزرگ خواهید بود. با تجهیز شما به مهارت‌های مناسب، این برنامه به شما کمک می‌کند تا به یک متخصص تبدیل شوید که قادر به توسعه برنامه‌ها و سیستم‌های چالش برانگیز علم داده، هم در بخش خصوصی و هم در بخش عمومی است.

    • Online

    تمام وقت, پاره وقت

    12 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    دوره کارشناسی ارشد IU در DevOps و Cloud Computing به دقت طراحی شده است تا شما را با مهارت ها و دانش لازم برای موفقیت در زمینه پویای فناوری توانمند کند. در این برنامه، شما خود را در دنیای DevOps غوطه ور خواهید کرد و اصول و شیوه هایی را که شکاف بین توسعه و عملیات را پر می کند، بررسی می کنید.

    • Berlin, آلمان

    تمام وقت

    4 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    ایده خود را به یک داستان موفقیت تبدیل کنید - کارشناسی ارشد کارآفرینی را در SRH بگذرانید! به لطف مهارت و رویکرد مبتنی بر پروژه ، ترم انکوباتور و دوره های مدیریتی ، اکنون می توانید سفر کارآفرینی خود را آغاز کنید.

    • Berlin, آلمان

    تمام وقت

    4 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه کارشناسی ارشد "مدیریت تعارضات بین فرهنگی" توسط دانشگاه علوم کاربردی آلیس سالومون (ASH) در سال 2002 و تحت تأثیر مفاهیم جنگ کوزوو در یوگسلاوی سابق در سالهای 1998 و 1999 راه اندازی شد. تحت تأثیر این جنگ و ظلم های همراه با آن. ASH تصمیم به نصب یک برنامه کارشناسی ارشد برای آماده سازی کارشناسان برای کار در پیشگیری، حل و فصل و مدیریت درگیری گرفت.

    • Berlin, آلمان

    تمام وقت

    3 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه کارشناسی ارشد کسب و کار و دیجیتالی سازی فناوری اطلاعات حرفه ای دانش عمیقی را در زمینه فناوری اطلاعات سازمانی ارائه می دهد. این شامل ترکیبی منحصر به فرد از مهارت های عمیق فناوری اطلاعات و جنبه های اقتصادی است. هدف این برنامه افرادی است که قبلاً در زمینه فناوری اطلاعات کار می کنند و همچنین فارغ التحصیلان علوم کامپیوتر کاربردی و رشته های مشابه.

    • Landau, آلمان

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    تعداد فزاینده ای از مواد شیمیایی است که توسط جامعه امروز، که به محیط زیست alsoreleased استفاده می شود. Ecotoxicology با اثرات بالقوه آنها بر روی اکوسیستم نگران است.

    • Bremen, آلمان

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مهندسی داده یک حرفه نوظهور است که با رویکردهای کلان داده در جمع آوری داده ها، مدیریت داده ها و تجزیه و تحلیل داده ها مرتبط است. کارشناسی ارشد برنامه در دانشگاه جیکوبز بینشی شگفت انگیز و عمیق در مورد روش ها و فن آوری های این منطقه به سرعت در حال رشد ارائه می دهد.

    • Berlin, آلمان

    تمام وقت

    2 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    • Witten, آلمان

    تمام وقت

    4 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه کارشناسی ارشد فلسفه، سیاست و اقتصاد (PPE) در دانشگاه Witten/Herdecke در آلمان، آموزش پیشرفته را در تقاطع علوم اجتماعی و فلسفه ارائه می دهد. بر خلاف سایر برنامه های کارشناسی ارشد در فلسفه، سیاست و اقتصاد، تمرکز در Witten (آلمان) بر تجزیه و تحلیل آکادمیک صحیح از مشکلات زندگی واقعی در یک دنیای به هم پیوسته فزاینده است. این به چالش های قرن 21 در یک جهانی شده می پردازد.

    • Berlin, آلمان
    • Potsdam, آلمان

    تمام وقت

    12 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    This application-oriented engineering master's degree program in Computer Science will equip you with in-depth skills and knowledge in the application of algorithms, programming, and machine learning in the context of real-world business problems. A key component of the program is the concept of "computational thinking." As a student at Gisma University of Applied Sciences, you will be taught how to use abstraction and decomposition to tackle large complex tasks, design large complex systems, and analyze large data sets.

    • Villingen-Schwenningen, آلمان

    تمام وقت

    3 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد. در مدیریت بین المللی برای فارغ التحصیلان کسب و کار طراحی شده است که به دنبال توسعه مهارت های تحلیلی و حل مسئله خود در سطح پیشرفته هستند. هدف از این برنامه ایجاد دانش در مورد عملکردهای تجاری و سازمان های به دست آمده در سطح کارشناسی با نگاه کردن به پیچیدگی سیستم های تجاری در محیط جهانی است.

    • Barcelona, اسپانیا
    • Munich, آلمان

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    پیشرفت های فناوری به طور چشمگیری نحوه عملکرد کسب و کارها را تغییر داده است و تخصص در تجزیه و تحلیل کسب و کار و علم داده برای استفاده از فناوری برای نتایج بهینه ضروری است. این برنامه با استفاده از یک رویکرد عملی، با استفاده از نرم افزارها، ابزارها و برنامه های کاربردی پیشرو در صنعت، پایه ای جامع در علم داده به دانش آموزان می دهد. دانش‌آموزان تجربه عملی با برنامه‌ها و مجموعه‌های ابزار پیشرفته مبتنی بر وب به دست می‌آورند، نحوه استفاده از داده‌ها را به‌عنوان یک منبع استراتژیک درک می‌کنند و یاد می‌گیرند که چگونه مهارت‌های مدیریت داده‌ها را در یک محیط تجاری برای پیاده‌سازی مؤثر راه‌حل‌های مبتنی بر داده‌ها اعمال کنند.

    • Paris, فرانسه
    • Heidelberg, آلمان
    • + 2 more

    تمام وقت

    15 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مدرک کارشناسی ارشد در پایداری برنامه ای است که بر شرکت کنندگان تمرکز دارد که از دیدگاه بسیار بین رشته ای یاد می گیرند، از جمله موضوعاتی مانند توسعه پایدار در مقیاس جهانی، نابرابری جهانی، سیاست های زیست محیطی، بوم شناسی، زمین، شهر و برنامه ریزی شهری، اقتصاد، منابع طبیعی و مواد، اخلاق، و غیره. به عنوان دانش‌آموزان شیلر، شما همچنین مهارت‌های گفتاری بین فرهنگی و مهارت‌های ارتباط چندفرهنگی مؤثر، تفکر انتقادی و مهارت‌های حل مسئله، و رهبری و شهروندی جهانی را به دست خواهید آورد تا تغییر را به سوی دنیایی اخلاقی و پایدار هدایت کنید.

    • Paris, فرانسه
    • Zaragoza, اسپانیا
    • + 2 more

    تمام وقت

    3 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, زبان اسپانیایی, فرانسه

    EUREC همراه دانشگاه های معتبر اروپایی که در آموزش و آموزش انرژی های تجدیدپذیر شرکت کرده اند از طریق توسعه استاد اروپایی در انرژی های تجدید پذیر به این تقاضا پاسخ داده اند.