149 کارشناسی ارشد برنامه ها که در آرژانتین for 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در آرژانتین for 2024Filter
    • Pilar, آرژانتین
    • Rosario, آرژانتین

    تمام وقت

    15 ماهها

    آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    کارشناسی ارشد در امور مالی یک پیشنهاد آکادمیک از دانشکده علوم بازرگانی Universidad Austral که به دنبال برآوردن تقاضا برای متخصصان دارای دانش جامع در امور مالی است ، قادر به طراحی و اجرای استراتژی های کارآمد برای مواجهه موفقیت آمیز با چالش های ناشی از رقابت در بازارهای مختلف ، پیچیده و با درک عمیق از واقعیت محلی و جهانی.

    • Buenos Aires, آرژانتین

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی, زبان ایتالیایی

    استاد فراهم می کند آموزش علمی و عملی به درک، مدیریت، حل و فصل و پیش بینی مشکلات و تغییرات سیاسی نهادی، اقتصادی و استراتژیک از سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی مربوط به روابط بین المللی، با تمرکز خاص بر امریکا لاتین و اروپا.

    • Recoleta, آرژانتین
    • Buenos Aires, آرژانتین

    تمام وقت

    در محوطه دانشگاه

    برنامه کپا آرژانتین کارشناسی ارشد در روزنامه نگاری است برای دانش آموزان از سراسر جهان که نه تنها می خواهید برای دریافت کارشناسی ارشد در روزنامه نگاری طراحی، بلکه همچنین برای کسانی که به دنبال

    • Online

    تمام وقت

    آموزش از راه دور

    زبان اسپانیایی

    مدرک کارشناسی ارشد در Big Data & Business Analytics به گونه ای طراحی شده است که دانش آموزان را از مفاهیم و پایه هایی که منجر به ظهور فناوری های جدید شده است تا تبدیل آنها به متخصصان با توانایی جمع آوری، انطباق و پردازش حجم زیادی از داده ها و تجزیه و تحلیل پیشرفته آن ببرد. در هر بخش یا صنعتی

    • San Martín, آرژانتین

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    هدف کلی ارائه آموزش های علمی و حرفه ای سطح بالا در زمینه تحقیق و آموزش در مورد مسائل مربوط به مدیریت محیط زیست. و همچنین در تجزیه و تحلیل جنبه های سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، اداری ، حقوقی ، سازمانی و ابزاری مورد نیاز برای طراحی و ارزیابی سیاست های زیست محیطی. اهداف خاص-ارائه اطلاعات در مورد پویایی روابط دولت-جامعه-طبیعت ، زمینه ای که در آن شکل می گیرد و فرآیندهای مربوط به آن. - آموزش برای مفهوم سازی و تجزیه و تحلیل پویایی درون حالت ، فرایند شکل گیری دستگاه مدیریت محیط زیست و روابط وابستگی متقابل بین واحدهای آن. - آموزش استفاده از روش ها و تکنیک های کمی و کمی برای تحقیق و مدیریت محیط زیست. - توسعه فعالیتهایی که ظرفیت تحلیلی ، انتقادی و خلاقانه دانش آموزان را ارتقا می دهد ، در تیم های چندرشته ای کار می کند و تلاش می کند دانش نظری و روش شناختی خود را از طریق مطالعات موردی ادغام کند. - ارائه آموزش های تخصصی در زمینه تدوین برنامه درسی و تکنیک های آموزشی ، با توجه به آموزش معلمان و مربیان دوره های مدیریت محیط زیست.

    • Salta Province, آرژانتین

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    اهداف تربیت وکلائی که می خواهند حرفه حرفه ای خود یا بخشی از آن را در دادسرای عمومی کشورمان توسعه دهند. ارائه دیدگاه سیستمیک به نهادهای قضایی ، با تأکید ویژه بر محل دادستانی عمومی و مدیریت سازمانی آن. ابزارهای نظری و عملی را برای مقابله با چالش های پدیده های جنایی مدرن در اختیار دانش آموزان قرار دهید. آموزش های تئوری و عملی کامل با وابستگی حرفه ای در دفاتر مختلف دادستانی عمومی استان سالتا یا دادستانی عمومی ملت. ارائه مهارتهای کاری با هدف توسعه مهارتهای خاص که در آن دانش به دست آمده در طول دوره استفاده می شود ، حتی برای کسانی که در حال حاضر بخشی از دادستانی عمومی کشور هستند.

    • Bernal, آرژانتین

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    هدف اصلی برنامه کارشناسی ارشد تربیت فارغ التحصیلان در رشته های مرتبط با علوم اجتماعی ، اقتصادی و سرزمینی با برتری تحصیلی برای انجام ، مشاوره ، تحقیق و تدریس در زمینه مسائل مربوط به توسعه و مدیریت شهری و شهری در حوزه های منطقه ای ، ملی و بین المللی است. به اهداف خاص آن عبارتند از: • بازتاب انتقادی در مورد فرایندهای توسعه سرزمینی و ترجیح فعالیت های تحقیق و توسعه به منظور تعمیق و اولویت بندی بحث نظری-روش شناختی و کاربرد آن در زمینه حرفه ای. • از منظر بین رشته ای ، آموزش معلمان و محققانی را که از حوزه های مختلف دانش بر مشکل توسعه سرزمینی متمرکز شده اند ، ادغام کنید. • آموزش منابع انسانی در تحقیقات دارای سطح صلاحیت کافی برای ایجاد تأثیر مثبت بر تولید حرفه ای دانشگاهی و علمی ، به ویژه در زمینه های مشکل ساز نظری ، بین رشته ای اقتصادی-روانی-فضایی ، برنامه ریزی و نظم منطقه ای و شهری. • دستیابی به یک آموزش عالی و حرفه ای عالی ، که نشان دهنده ظرفیت تجزیه و تحلیل ، مطالعه و همچنین مداخله در زمینه های مختلف عمل برای هدایت فرایندهای اجتماعی در قلمرو ترکیبی است: تحقیقات برتری ، آموزش با کیفیت ، مسئولیت اجتماعی و کاربرد دانش برای توسعه پایدار و عادلانه از نظر اجتماعی و زیست محیطی • ایجاد مهارت های شناختی در سطح نظری ، روش شناختی و عملیاتی برای طراحی و مدیریت سیاست های تحقیقاتی در مسائل شهری و سرزمینی و کاربرد آنها در برنامه ها و پروژه های توسعه و برنامه ریزی در مقیاس منطقه ای و محلی. • آموزش متخصصانی که در تقویت نهادها ، نوسازی مناطق دانشگاهی و تحقیقاتی و همچنین دولتهای محلی و منطقه ای مشارکت داشته باشند ، محلات ، جوامع و مناطق را برای توسعه پایدار خود مرتبط سازند. • مشارکت در ایجاد ظرفیت های تحلیلی برای تقویت مدیریت و ایجاد شایستگی های استراتژیک در سطح بازیگران اجتماعی با پایه قلمرو برای پیوند ابتکارات اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی ، زیست محیطی و فرهنگی با روند توسعه محلی و منطقه ای.

    • Lomas de Zamora, آرژانتین

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    مدرک کارشناسی ارشد به دنبال تربیت کارشناسان در سیستم های مدیریت یکپارچه ، چه برای صنایع تولید و چه با خدمات ، با دانش گسترده و مبانی نظری قوی همراه با کاربرد روش شناسی و عملی آن برای توسعه در محیط های مختلف صنعتی و خدماتی است. این حرفه یک سطح علمی عالی را ارائه می دهد که متمرکز بر تحقیق و انتقال فناوری برای حل مشکلات در محل کار است. فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد در سیستم های مدیریت یکپارچه دارای زمینه نظری و عملی هستند که امکان تجزیه و تحلیل کافی ، طراحی ، برنامه ریزی ، توسعه ، نظارت و ارزیابی فرآیندهای پیاده سازی ، ارزیابی ، مدیریت و ممیزی سیستم های مدیریت یکپارچه را در همه انواع سازمانهای صنعتی و خدماتی

    • José C. Paz, آرژانتین

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    تخصص در تدریس دانشگاه با قطعنامه شماره 229/16 ایجاد شد و با قطعنامه شورای عالی شماره 66/16 تأیید شد. دارای اعتبار رسمی موقت توسط قطعنامه-2018-127-APN-MECCYT و اعتبار توسط کمیسیون ملی ارزیابی و اعتباربخشی دانشگاه (CONEAU) توسط قانون شماره 471/17. این مدرک کارشناسی ارشد اولین مجوز در UNPAZ است. آموزش معلمان باید در چارچوب وسیع تری از سیاست های نهادی و همچنین سیاست های دانشگاهی یک موسسه دانشگاه قرار گیرد. به این معنا ، تخصص به دنبال ایجاد فضاهایی برای بازتاب و ایجاد دانش انتقادی و متنوع در مورد سیاست ها و آموزش دانشگاهی ، در یک موسسه پیچیده و ناهمگن و ترویج جستجوی چارچوب های مشترک است که به بیان اهداف اصلی کمک می کند. دانشگاه ملی خوزه کلمنته پاز ، فرض کنید پیشنهادات سازنده ای را در رابطه با نیازهای شهر که شهر را تداوم می بخشد ، ارائه دهد ، با کیفیت تحصیلی و مشارکت اجتماعی ، و به سیاست های آموزشی فعلی این بخش پاسخ دهد. تخصص در تدریس دانشگاه به حرفه ای شدن تدریس دانشگاهی کمک می کند و بر بهبود شیوه های تدریس و فرایندهای تدریس تأثیر می گذارد ، زیرا امکان بیان شیوه ها و گفتارهای مختلف آموزشی را فراهم می آورد که از زمینه های مختلف انضباطی در دانشگاه ملی خوزه کلمنت پاز منعکس شده است. این امر به شناسایی مشکلات نوظهور در زمینه آموزش دانشگاهی کمک می کند ، زیرا مجموعه ای از ابزارها و استراتژی های روش شناختی را در دسترس قرار می دهد ، که در منحصر به فرد بودن هر موقعیت تنظیم شده است ، به معلمان امکان می دهد راه حل هایی را در زمینه تأمل ارائه دهند. در و در عمل

    • Los Polvorines, آرژانتین

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    مسائل شهر و منطقه در دستور کار عمومی و دانشگاهی جایگاه برجسته ای را اشغال کرده است. تحولات شهری و منطقه ای ، سازماندهی مجدد اقتصادها ، فرایندهای تفکیک و تجزیه اجتماعی-فضایی و همچنین چالش های ناشی از تدوین سیاست های عمومی ، زمینه های چند رشته را به چالش می کشد و نیازمند طراحی رویکردهای نظری-روش شناختی جدید است. کارشناسی ارشد و دکتری برنامه مطالعات شهری (PEU) قصد دارند این چالش را با آموزش منابع بسیار واجد شرایط ، با ظرفیت های لازم برای عملکرد در سیستم های علم و فناوری و سازمان هایی که مسئول برنامه ریزی و مدیریت قلمرو هستند ، برطرف کنند. چارچوب نهادی UNGS شرایط را برای امکان این مدرک کارشناسی ارشد فراهم می کند. مشکل مطالعات شهری از بدو تأسیس به یکی از محورهای اصلی تحقیق و آموزش تبدیل شده است ، همانطور که در ایجاد Instituto del Conurbano (ICO) آشکار شد.

    • Avenida Doctor Luis Gutniski, آرژانتین

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    دانشکده علوم انسانی وابسته به دانشگاه ملی فرموزا یک موسسه کلیدی در توسعه انسانی و حرفه ای منطقه است. این آموزش در همه زمینه های علمی ، آموزش معلمان ، روانپزشکان و فارغ التحصیلان و مربیان آینده آنها اجرا می شود. جامعه دانشگاهی همچنین به خدمات مهمی دسترسی دارد که هدف اصلی آنها تسهیل نقش دانشجویان دانشگاه است.

    • Córdoba, آرژانتین

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    تمایل دارد افراد حرفه ای را با آموزش نظری و روش شناختی محکم و ظرفیت انتقادی در تعامل بین فرایندهای اجتماعی-اقتصادی و جمعیت شناختی و قادر به مداخله در تصمیم گیری ، طراحی ، اجرا و ارزیابی سیاست ها تربیت کند. آنها برای کار در تیم های بین رشته ای آموزش دیده اند ، که به معنای تسلط بر چندین رشته نیست ، بلکه انعطاف پذیری برای همکاری با سایر متخصصان در مواجهه با مشکلات و در ترکیب سیال ورودی های جمعیتی در سناریوهای اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی است. بگذارید بررسی شود

    • Catamarca, آرژانتین

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    توسعه دانش تکنولوژیکی ، تکمیل و ادغام آموزش کارشناسی ، تسهیل درک انواع شبکه های مخابراتی ، پوشش جنبه های برنامه ریزی و مدیریت پروژه ، پیوندهای مناسب با جغرافیای منطقه و ارتباطات به طور کلی متناسب با نیازهای شرکت ها ، کارخانه ها ، و عموم شهروندان از طریق درک ویژگی های سازمان (مدیریت به علاوه دولت) شرکت و فناوری مرتبط با آن ، ظرفیت مدیریت را تشویق کنید.

    • Mar del Plata, آرژانتین

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    این تخصص با توجه به اهداف آموزشی زیر تنظیم شده است: شامل روش مدیریت پروژه در زمینه های نوآوری و آموزش. تقویت مهارت های اساسی و منابع روش شناختی برای تجزیه و تحلیل ، تدوین ، برنامه ریزی ، مدیریت ، تامین مالی و ارزیابی پروژه ها. ارائه ابزارهای لازم برای استفاده از سیستم های اطلاعاتی و ارتباطی در تصمیم گیری. نظریه ها و روندهای اصلی در برنامه ریزی و مدیریت پروژه را بشناسید. ترویج یک دید سیستماتیک از زمینه آموزش.

    • Mar del Plata, آرژانتین

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    حرفه تحصیلات تکمیلی متخصص پزشکی قانونی دانشکده علوم پزشکی UFASTA ، با هدف تربیت معاینات پزشکی با درجه بالایی از تخصص علمی ، صادق و از نظر اخلاقی قابل اعتماد ، که به حل سوالات پیش آمده در موارد حقوقی ، مشارکت در متخصص کمک می کند. معاینه ، که برای حل و فصل پرونده ها از اهمیت حیاتی برخوردار است.