Filter
کارشناسی های ارشد علوم
هلند نوع تحصیل: همه سرعت: همه

‏ جستجو کنید تحصیلات کارشناسی ارشد در هلند را علوم مولکولی 2019/2020‏

کارشناسی ارشد علوم یا MSc یک درجه دانشگاهی است که معمولاً به افرادی اعطا می شود که درحدود چهار سال به صورت فشرده در یک موضوع معین تحصیل و مطالعه می نمایند. بسیاری از دوره های MSc مجموعه ای از برنامه های درسی کلاسی و پژوهش بنیان را ارائه می کند.

دانشجویان علوم مولکولی می توانید از گزینه های مختلف دوره انتخابی جالب در افراد در حال ظهور مانند اساس مولکولی بیماری های تک ژنی و پیچیده، پیامدهای ژنتیکی در علوم اعصاب و ژن و سلول درمانی است.

هلند یک کشور تشکیل دهنده از پادشاهی هلند است، متشکل از دوازده استان در شمال غرب اروپا و سه جزیره در دریای کارائیب. دانش آموزان انگلیسی زبان خواهد هیچ مشکلی پیدا دوره مناسب داشته باشد. برای دانشجویان بین المللی درخواست به دانشگاههایی در هلند، بورسیه های تحصیلی مختلفی در دسترس هستند.

‏ برترین های دوره های MSc در هلند 2019/2020‏ علوم مولکولی

اطلاعات بیشتر اطلاعات محدود

2نتایج درعلوم مولکولی, هلند

University of Groningen

کارشناسی ارشد علوم بیومولکولی به موسسه تحقیقاتی GBB متصل است ، که از اعتبار بین المللی بسیار خوبی برخوردار است و زمینه زیست شناسی سیستم ها ، شیمیایی و مصنوعی را در بر می ... [+]

آیا می خواهید فرآیندهای اساسی سلولهای زنده را کشف کنید تا زندگی را در سطح مولکولی درک کنید؟ آیا می خواهید در علوم زیست مولکولی برتر باشید و از دانش مرزی برای حل سوالات اساسی یا توسعه برنامه های کاربردی صنعتی biobase استفاده کنید؟

علوم بیومولکولی یک منطقه تحقیق و تجارت بسیار بین المللی است که از تخصص چند رشته ای در زمینه ژنتیک ، میکروبیولوژی ، زیست شناسی مولکولی (سلولی) ، زیست شناسی ساختاری ، بیوشیمی و زیست شناسی سیستم سود می برد. در طول این برنامه کارشناسی ارشد ، شما می توانید دانش و مهارت های تحقیقاتی عمیق را از طریق آموزش نظری و عملی سطح عالی کسب کنید. شما در علوم زیست مولکولی و همچنین کاربرد بیوتکنولوژی کاربردی تر خواهید شد. بنابراین ، شما می توانید دیدگاههای عالی برای یک حرفه مستقل در یک محیط تحقیقاتی دانشگاهی ، پزشکی یا صنعتی یا به عنوان یک مشاور علمی برای بخش دولتی یا خصوصی کسب کنید.... [-]

هلند گرونینگن
سپتامبر 2020
2 سال ها
اطلاعات بیشتر به زبان انگلیسی
Radboud University

DNA و پروتئین کدهای مخفی بدن انسان هستند. کد را رمزگشایی کنید و بینش های فرایندهای بدن را دریافت خواهید کرد. در Radboud University ما یک برنامه کارشناسی ارشد چند رشته ای ... [+]

روز باز

آیا می خواهید در مورد این برنامه اطلاعات بیشتری کسب کنید ، به پردیس ما بروید و با دانشجویان و کارمندان فعلی دیدار کنید؟ برای روز آزاد استاد در تاریخ 16 نوامبر 2019 به ما بپیوندید !

بررسی اجمالی برنامهاین برنامه برای دانش آموزانی با سابقه در علوم زندگی مولکولی یا رشته های مرتبط طراحی شده استمهارت ها و مبانی نظری بیوشیمی را بدست آورید و از این دیدگاه ها در تحقیقات خود استفاده کنیداز شیمی برای درک و تعامل با سیستمهای مولکولی زندگی برای بررسی و اصلاح عملکردهای سلولی ، یافتن روشهای جدید تحویل دارو یا کشف فناوری تک سلولی استفاده کنیدچرا علوم زندگی مولکولی را در Radboud University ؟... [-]