Filter
کارشناسی های ارشد علوم
بریتانیا نوع تحصیل: همه سرعت: همه

‏ مروری بر تمامی برنامه های MSc در بریتانیا را علوم مولکولی 2019/2020‏

کارشناسی ارشد (کارشناسی ارشد): این برنامه مطالعات کارشناسی ارشد برای کسانی که به تازگی مطالعات کارشناسی خود را به پایان رسید و می خواهید برای بهبود دانش خود را در سطح عمیق و علمی تر است.

اساس مولکولی بیماری یکی از کانون های اصلی علوم مولکولی است. یکی از اهداف این زمینه است برای به دست آوردن دانش از طریق ساختمان مهارت و پژوهش برای یادگیری جزئیات در مورد سطح مولکولی بیماری.

آموزش و پرورش در انگلستان یک ماده محول با هر یک از کشورهای انگلستان داشتن سیستم های جداگانه تحت دولت متفاوت است: دولت بریتانیا مسئول انگلستان است، و دولت اسکاتلند، دولت ویلز و ایرلند شمالی اجرایی مسئول اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی بود.

‏ برترین های کارشناسی های ارشد علوم در بریتانیا 2019/2020‏ علوم مولکولی

اطلاعات بیشتر اطلاعات محدود

3نتایج درعلوم مولکولی, بریتانیا

University of Birmingham - College of Life and Environmental Sciences

چرا تحصیل در این دوره؟

هدف این برنامه به دانش آموزان با فرصت های آموزش و یادگیری در دانش و مهارت های تخصصی مورد نیاز آنها را مجهز برای یک شغل در بیوتکنولوژی، بیوتکنولوژی مولکولی و یا زیست شناسی مولکولی، به ویژه در صنعت.

از ویژگی های کلیدی این برنامه: تمرکز بر جنبه های مولکولی و سلولی بیوتکنولوژی شامل مواد در تخمیر، فرآیند و مهندسی پایین دست، و جنبه های کسب و کار مخلوطی از مواد تدریس و پروژه های تحقیقاتی آزمایشگاهی آموزش و پژوهش در یکی از مدارس برتر انگلستان علوم زیستی استخدام ... [-]
بریتانیا بیرمنگام
1 سال
Glasgow Caledonian University - The School of Health and Life Sciences

برنامه فوق العاده ما در زمینه علوم بیومولکوری و بیومدیکال، شما را با مهارت های عملی در تحقیقات علمی و یک منبع ارزشمند از دانش آکادمیک با جدیدترین تحقیقات در این زمینه، آم ... [+]

علوم زیست مولکولی و زیست پزشکی به چالش کشیدن، خواستار دانش آموزان مشتاق و محرک هستند. البته، این زمینه های برش لبه همچنین پتانسیل باور نکردنی برای تاثیر مثبت - و حرفه ای معنی دار است.

علوم زیست پزشکی امیدوار به درمان بیماری ها و بهبود سلامت و رفاه مردم در سراسر جهان است. هر کشف آینده را شکل می دهد. هر سهم به نفع مشترک است.

GCU در رتبه 20 در انگلستان قرار دارد که برای تحقیقات بهداشتی متفقین در سطح استانداردهای جهانی (چارچوب تحقیقاتی پیشرفته) رتبه بندی شده است. برنامه فوق العاده ما در زمینه علوم بیومولکوری و بیومدیکال، شما را با مهارت های عملی در تحقیقات علمی و یک منبع ارزشمند از دانش آکادمیک با جدیدترین تحقیقات در این زمینه، آماده می کند.... [-]

بریتانیا گلاسکو
1 سال
Queen's University Belfast

زیست شناسی مولکولی MSc

بیوتکنولوژی بهره برداری از سیستم های زنده یا مولکول ها از آنها برای سود تجاری است. اگر چه کلمه "بیوتکنولوژی" تنها چند دهه است، بشر برای هزاران سال از فناوری های بیوتکنولوژی استفاده کرده است، مثلا در پخت، دمیدن و فاضلاب.

بیوتکنولوژی های مدرن بر توانایی در حال افزایش ما برای دست زدن به ارگانیسم ها در سطح ژنتیکی متکی هستند و شامل درمانهای جدید زیستی و بیولوژیک، داروهای جدید، بهره برداری از آنزیم های کاتالیز سبز، تکنیک های جدید تشخیصی هیجان انگیز است. در قرن بیستم، زندگی ما با فناوری اطلاعات تغییر یافت. قرن 21 ممکن است یک تحول عظیم را ببیند، اما این بار با استفاده از بیوتکنولوژی به رهبری.... [-]