Filter
کارشناسی های ارشد علوم
هلند نوع تحصیل: همه سرعت: همه

‏ جستجو کنید درجه های کارشناسی ارشد علوم در هلند را علوم زیستی 2019/2020‏

کارشناسی ارشد و یا مدرک کارشناسی ارشد در علوم مدرک تحصیلی توسط دانشگاه در بسیاری از کشورها تحویل داده است. کارشناسی ارشد انتخاب محبوب پس از اتمام مدرک لیسانس است.

در زمینه تحصیل در رشته علوم زیستی& و حیات، دانشجویان ممکن است بر یکی از جنبه های علوم طبیعی بیشتر متمرکز گردند و یا به این امر بپردازند که این جنبه ها چگونه با یکدیگر کار می کنند، مانند بهداشت محیط و انسان یا زیست شناسی و زمین شناسی.

مردم، زبان و فرهنگ هلند به عنوان "هلندی " نامیده می شود. یک کشور مدرن اروپایی امروز، هلند شخصیت بسیار بین المللی خود را حفظ و برای ذهنیت لیبرال شناخته شده است. هلند است بسیاری از دانشگاه ها. این کشور به تازگی عناوین خود را به سیستم کارشناسی / کارشناسی ارشد تبدیل شده است.دو نوع از دانشگاه وجود دارد: علمی (تمرکز بیشتر بر روی دانش نظری، با نام مستعار "Universiteit برای ") و یا علوم کاربردی (تمرکز بیشتر بر روی دانش و آگاهی عملی، با نام مستعار "Hogeschool ")

‏ برترین های درجه های MSc در هلند 2019/2020‏ علوم زیستی

اطلاعات بیشتر اطلاعات محدود

5نتایج درعلوم زیستی, هلند

Leiden University

این برنامه کارشناسی ارشد دو ساله شما را با مقدمه ای کامل بر فلسفه و روش کلی مدل سازی آماری، تجزیه و تحلیل داده ها و علوم داده فراهم می کند. ... [+]

این برنامه کارشناسی ارشد دو ساله مقدمه ای کامل درباره فلسفه و روش کلی مدل سازی آماری ، تجزیه و تحلیل داده ها و علم داده را در اختیار شما قرار می دهد .

برنامه این استاد چیست؟

برنامه کارشناسی ارشد دو ساله در علوم آماری به شما معرفی کاملی درباره فلسفه و روش کلی مدل سازی آماری و تجزیه و تحلیل داده ها ارائه می دهد.

این برنامه شامل یک برنامه اصلی است که توسط همه دانشجویان به اشتراک گذاشته می شود ، و دوره های تخصصی تخصصی ، انتخابی ، کارآموزی یا پروژه تحقیقاتی و پایان نامه کارشناسی ارشد. شما می توانید در علوم زندگی و رفتاری تخصص داشته باشید ، جایی که تأکید بر کاربرد در محیط های چند رشته ای یا علوم داده است که بیشتر روی داده کاوی ، شناخت الگو و یادگیری عمیق تمرکز می کنید.... [-]

هلند لیدن لاهه
فوریه 2020
University of Groningen

کارشناسی ارشد علوم بیومولکولی به موسسه تحقیقاتی GBB متصل است ، که از اعتبار بین المللی بسیار خوبی برخوردار است و زمینه زیست شناسی سیستم ها ، شیمیایی و مصنوعی را در بر می ... [+]

آیا می خواهید فرآیندهای اساسی سلولهای زنده را کشف کنید تا زندگی را در سطح مولکولی درک کنید؟ آیا می خواهید در علوم زیست مولکولی برتر باشید و از دانش مرزی برای حل سوالات اساسی یا توسعه برنامه های کاربردی صنعتی biobase استفاده کنید؟

علوم بیومولکولی یک منطقه تحقیق و تجارت بسیار بین المللی است که از تخصص چند رشته ای در زمینه ژنتیک ، میکروبیولوژی ، زیست شناسی مولکولی (سلولی) ، زیست شناسی ساختاری ، بیوشیمی و زیست شناسی سیستم سود می برد. در طول این برنامه کارشناسی ارشد ، شما می توانید دانش و مهارت های تحقیقاتی عمیق را از طریق آموزش نظری و عملی سطح عالی کسب کنید. شما در علوم زیست مولکولی و همچنین کاربرد بیوتکنولوژی کاربردی تر خواهید شد. بنابراین ، شما می توانید دیدگاههای عالی برای یک حرفه مستقل در یک محیط تحقیقاتی دانشگاهی ، پزشکی یا صنعتی یا به عنوان یک مشاور علمی برای بخش دولتی یا خصوصی کسب کنید.... [-]

هلند گرونینگن
Utrecht University

این برنامه با هدف دانش آموزان علوم انسانی است که می خواهند خدمات، محصولات و سیستم های تولید را نوآوری کنند و علاقه مند به طراحی و علم الهام گرفته از زیست شناسی باشند. طرا ... [+]

در باره

طراحی و علم الهام گرفته از بیوفیزیک برای نوآوری هایی که از گذار به اقتصاد پایدار و دایره ای حمایت می کنند استفاده می شود. برنامه نوآوری Bio Inspired (BII) استاد یک ترکیب منحصر به فرد از دانش و مهارت های آموزشی ارائه می دهد که از جستجو و توسعه مدل های تجاری مدرن و تحقیقات الهام گرفته از بیولوژیک پشتیبانی می کند

دانشمند در جدول طراحی

ما در یک جامعه ای زندگی می کنیم که اعتماد زیادی به فناوری و علم دارد تا مشکلاتمان را حل کند و نیازهای ما را برآورده کند. با این حال، علم و فناوری به تنهایی نمیتوانند جامعه ای را تهیه کنند که تغذیه کند و نه محیط را از بین ببرد. ما باید به یک جامعه دایره ای تبدیل شویم. ما شما را به چالش های بزرگ می رسانیم که باید به آنها تبدیل شود به یک جامعه دایره ای و اصول زندگی که در مرحله طراحی و تعیین ارزیابی چرخه طراحی biomimicry استفاده می شود.... [-]

هلند اوترخت میدلبورگ
درخواست اطلاعات
Maastricht University, Campus Venlo

کارشناسی ارشد در مدیریت نوآوری غذایی بهداشت

استاد در مواد غذایی نوآوری در مدیریت بهداشت دانش آموزان آماده برای درک فرایند نوآوری در صنعت مواد غذایی و آشامیدنی، با تمرکز خاص بر بهبود سلامت مصرف کننده و رفتار غذا خوردن سالم. از طریق یک رویکرد یادگیری چند رشته ای، دانش آموزان آماده خواهد شد برای کمک به انتقال جنبه علم بهداشت به محصول و بازاریابی مفاهیم جدید صدا. ... [-]

هلند ونلو
Radboud University

DNA و پروتئین کدهای مخفی بدن انسان هستند. کد را رمزگشایی کنید و بینش های فرایندهای بدن را دریافت خواهید کرد. در Radboud University ما یک برنامه کارشناسی ارشد چند رشته ای ... [+]

روز باز

آیا می خواهید در مورد این برنامه اطلاعات بیشتری کسب کنید ، به پردیس ما بروید و با دانشجویان و کارمندان فعلی دیدار کنید؟ برای روز آزاد استاد در تاریخ 16 نوامبر 2019 به ما بپیوندید !

بررسی اجمالی برنامهاین برنامه برای دانش آموزانی با سابقه در علوم زندگی مولکولی یا رشته های مرتبط طراحی شده استمهارت ها و مبانی نظری بیوشیمی را بدست آورید و از این دیدگاه ها در تحقیقات خود استفاده کنیداز شیمی برای درک و تعامل با سیستمهای مولکولی زندگی برای بررسی و اصلاح عملکردهای سلولی ، یافتن روشهای جدید تحویل دارو یا کشف فناوری تک سلولی استفاده کنیدچرا علوم زندگی مولکولی را در Radboud University ؟... [-]