Filter
کارشناسی های ارشد علوم
نروژ نوع تحصیل: همه سرعت: همه

‏ ملاحظه کنید برنامه های MSc در نروژ را علوم زیستی 2019/2020‏

MSc یا کارشناسی ارشد علوم یک درجه علمی است که در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است و میزان مهارت و دانش فرد در یک حوزه یا رشته معین را نشان می دهد. بیشتر برنامه های MSc در حدود چهار سال به طول می انجامند تا تکمیل گردند، و پس از آن برخی از دانش آموختگان به نیروی کار می پیوندند درحالیکه برخی دیگر به تحصیلات خود ادامه می دهند.nbsp;&

علوم زیستی& و حیات حوزه ای از علوم است که درباره چگونگی تاثیرگذاری فرایندهای مختلف مانند شیمیایی، فیزیکی و زمین شناختی و نیز چگونگی تاثیرگذاری ارگانیسم های زنده بر یکدیگر و بر روی زمین مطالعه می نماید. کلاس ها ممکن است شامل اکولوژی، فیزیولوژی و تکامل گردد.

نروژ، رسما پادشاهی نروژ، سلطنت مشروطه واحد اسکاندیناوی که خاک شامل بخش غربی شبه جزیره اسکاندیناوی، یان ماین، مجمع الجزایر قطب شمال از سوالبارد و زیرجنوبگان جزیره بووه است. آموزش عالی در نروژ توسط طیف وسیعی از هفت دانشگاه ارائه شده است.

‏ برترین های کارشناسی های ارشد علوم (MScs) در نروژ 2019/2020‏ علوم زیستی

اطلاعات بیشتر اطلاعات محدود

4نتایج درعلوم زیستی, نروژ

UIT The Arctic University of Norway

هدف این است که کاندیدان را در مهارت های بیوتکنولوژی به طور کلی آموزش دهید، بنابراین آنها را برای شغل در تعدادی از سازمان ها از جمله کسانی که تمرکز خود را بر نوآوری، توسعه تجاری و ارزش گذاری منابع دریایی در فرایندها و صنعت، واجد شرایط می دانند، تطبیق می دهند.

ما با بهره گیری از مزایایی که به عنوان یک ملت در دسترسی به منابع دریایی عظیم مورد استفاده قرار می دهیم، مورد سوء استفاده قرار می گیریم. بیشتر ارگانیسم هایی که تنوع زیستی دریایی را تشکیل می دهند هنوز تحقیقات کمی هستند. این منابع زیستی می تواند منبع بیومولکول های منحصر به فرد (آنزیم ها، متابولیت های ثانویه، پروتئین / پپتید، چربی های دریایی و کربوهیدرات ها) و کدهای ژنتیکی مرتبط باشد.... [-]

نروژ Tromsø
ژانویه 2020
Norwegian University of Life Sciences NMBU

آیا شما علاقه مند به کشاورزی و باغبانی، کشاورزی زیست محیطی یا زیست شناسی گیاهی و تاثیر آب و هوا و محیط زیست بر رشد و کیفیت هستید؟ جنبه های بهداشتی گل و غذا اگر بله، این ب ... [+]

آیا شما علاقه مند به کشاورزی و باغبانی، کشاورزی زیست محیطی یا زیست شناسی گیاهی و تاثیر آب و هوا و محیط زیست بر رشد و کیفیت هستید؟ جنبه های بهداشتی گیاهان و مواد غذایی

چه چیزی می توانید از این واجد شرایط استفاده کنید؟فرصت های کاری شامل موقعیت های مدیریتی در محیط زیست و یا کشاورزی می شود. شما به عنوان مدیر، مشاور، مشاور، دانشجوی دکترا، محقق، مدرس (با آموزش و پرورش) واجد شرایط برای بخش دولتی، جمعی یا خصوصی خواهید بود. شما می توانید در سطح بین المللی، در سازمان های سازمان ملل مانند فائو و NORAD کار کنید.چه چیزی یاد می گیرید؟... [-]
Norwegian University of Life Sciences NMBU

ما دوره های آموزشی در زمینه پرورش ماهی، تغذیه ماهی و برنامه ریزی و طراحی گیاهان آکواریوم را ارائه می دهیم و شما می توانید بینش و دانش را در مورد چگونگی تاثیر این مولفه ها ... [+]

چه چیزی می توانید از این واجد شرایط استفاده کنید؟ مدیر صنعت ماهیگیری، کنترل کیفیت، موقعیت های دولتی یا توسعه، ایجاد گونه های جدید آبزی پروری، مدیریت برنامه های پرورش، فروش و یا مدیریت. مدرک کارشناسی ارشد نیز یک مرحله پیاپی برای حرفه ای دانشگاهی است. چه خواهد شد شما یاد بگیرند؟

این برنامه به شما قدرت و تخصص متداول و بین رشته ای را در موضوعات انتخابی شما می دهد. ما دوره های آموزشی در زمینه پرورش ماهی، تغذیه ماهی و برنامه ریزی و طراحی گیاهان آکواریوم را ارائه می دهیم و شما می توانید بینش و دانش را در مورد چگونگی تاثیر این مولفه ها بر اثربخشی تولید و تأثیر آن بر عملکرد اقتصادی به دست آورید.... [-]

Norwegian University of Life Sciences NMBU

این برنامه از دوره های کارشناسی ارشد با کیفیت بالا در اروپا پشتیبانی می کند و تصویر جهانی آموزش عالی اروپا را بهبود می بخشد. ... [+]

چه چیزی می توانید از این واجد شرایط استفاده کنید؟فارغ التحصیلان بسیار واجد شرایط در منطقه عملیاتی بین المللی پرورش حیوانات و ژنتیک مورد نیاز هستند. این برنامه برای دانشجویانی که مایل به کار در سازمان های متمرکز در زمینه پرورش حیوانات پایدار هستند، بسیار مناسب است.چه چیزی یاد می گیرید؟

شما شکاف بین ژنتیک کمی و مولکولی را که در آینده مورد احترام است، پر می کنید. شما می توانید برنامه مطالعه خود را با چندین دوره در ژنتیک کمی و مولکولی ترکیب کنید. برخی از دوره های توصیه شده عبارتند از: زیست شناسی مولکولی، مدل ها و الگوریتم های در بیوانفورماتیک، تجزیه و تحلیل ژنوم - روش شناسی، ژنومیک مولکولی، طرح های پرورش حیوانات، تئوری و کاربرد مدیریت زراعی.... [-]