Filter
کارشناسی های ارشد علوم
لهستان نوع تحصیل: همه سرعت: همه

‏ مرور کنید درجه های MSc در لهستان را علوم زیستی 2019/2020‏

کارشناسی ارشد و یا کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد به طور معمول در زمینه های علوم و علوم اجتماعی است. کارشناسی ارشد ممکن است دوره بر اساس، مبتنی بر تحقیق، یا ترکیبی از این دو.

به هنگام تحصیل در رشته علوم زیستی& و حیات، دانشجویان ویژگی های مختلف علوم طبیعی را می آموزند. بر اساس حوزه تحصیلی مورد نظر، دانشجویان ممکن است به تحصیل و مطالعه در خصوص بدن انسان، زیست شناسی گیاهی، یا علوم حیوانی بپردازند تا به حل و قصل مشکلات دنیای واقعی کمک نمایند.

مانند بسیاری از کشورهای دیگر اتحادیه اروپا، لهستان ارائه می دهد شهریه ارزان یا حتی رایگان به دانش آموزان اتحادیه اروپا. دانش آموزان آینده نگر باید به طور مستقیم به موسسه لهستانی انتخاب خود اعمال می شود. دانشگاه ورشو، به عنوان مثال، اتهامات بین £ 1،300 و £ 2،500 در هر سال برای دوره های زبان انگلیسی خود را.

‏ برترین های دوره های MSc در لهستان 2019/2020‏ علوم زیستی

اطلاعات بیشتر اطلاعات محدود

8نتایج درعلوم زیستی, لهستان

Warsaw University of Life Sciences - SGGW (WULS-SGGW)

فراهم می کند دانش آموزان با درک پس زمینه بیولوژیکی در حال رشد محصولات باغی و پس از برداشت "زندگی" از سبزیجات، میوه ها و گیاهان زینتی. ... [+]

ماموریت دانشکده

گیاهان باغبانی هستند بخش بسیار مهمی از محیط زیست انسانی، رژیم غذایی انسان و در طب طبیعی به عنوان یک درمان بسیاری از بیماری ها در برابر تمدن استفاده می شود.

دانشکده باغبانی و معماری منظر هدف از ارائه دانش آموزان با دانش جامع از باغبانی مدرن، از جمله در حال رشد و فن آوری های پس از برداشت محصولات باغبانی رشد در آب و هوای معتدل - محصولات گیاهی، گیاهان دارویی، میوه ها، گیاهان زینتی، دانش مدیریت تلفیقی آفات، طرفدار تولید -ecological، روش های بیوتکنولوژی، حفاظت از چشم انداز، و غیره... [-]

Poznan University of Technology

کامپوزیت ها و نانومواد مواد شیمیایی فیزیکی و غیر آلی، مهندسی مواد و راکتورهای شیمیایی، تکنولوژی پلیمر، پردازش نانومواد و کامپوزیت ها را شامل می شود. طبقات آزمایشگاه اجازه ... [+]

کارشناسی ارشد در فناوری شیمیایی - کامپوزیت ها و نانومواد

ترم اول تا حدی به اصلاح دانش پایه در فن آوری شیمیایی برای کاندیداهای تحصیل در خارج از کشور اختصاص دارد و کسانی که در سطح کارشناسی خود، جهت متفاوت از تکنولوژی شیمیایی را مطالعه کرده اند تا به استانداردهای تعریف شده توسط وزارت علوم و تحصیلات عالی دسترسی پیدا کنند.

دوره های منظم شامل شیمی فیزیکی و غیر آلی، مهندسی مواد و رآکتورهای شیمیایی، تکنولوژی پلیمر، پردازش نانومواد و کامپوزیت ها می باشند. کلاس های مدل سازی و شبیه سازی گنجانده شده است.... [-]

لهستان پوزناچ
Jagiellonian University

بیوتکنولوژی مولکولی یک برنامه تمام وقت از مطالعات است که به عنوان حرفه ای "استاد علوم در بیوتکنولوژی" است. این به دانشجویان (انتظار می رود که در نهایت مدرک کارشناسی) اختص ... [+]

بیوتکنولوژی مدرن تأثیر چشمگیری بر اقتصاد جهانی و جامعه مدرن داشته است. تحولات اخیر در بیوشیمی، زیست شناسی مولکولی، ژنتیک، میکروب شناسی و ایمونولوژی بیوتکنولوژی را با یک حرکت جدید و برجسته جدید به ارمغان آورده است. آنچه که ما برای بیوتکنولوژی مدرن مدیون هستیم، داروهای نسل جدید (بیوفارامیکات)، آزمایشهای تشخیص سریع و درمان با استفاده از مهندسی بافت و سلولهای بنیادی است. بیوتکنولوژی کاربرد دارد نه تنها در پزشکی بلکه در زمینه کشاورزی، تولید سوخت، و نیز حذف زباله و آلودگی.... [-]

لهستان کراکوف
اکتبر 2019
4 ترم ها
Wroclaw University of Environmental and Life Sciences

مدت زمان: 1،5 سال (3 ترم)

عنوان حرفه ای: کارشناسی ارشد

مشخصات تحصیلی: عمومی دانشگاهی

ماه شروع: فوریه

هزینه تحصیل در نیمسال: 1600 یورو

بررسی اجمالی

برنامه مطالعات مرحله دوم (سطح استاد) فن آوری مواد غذایی و تغذیه انسانی برای ارائه آموزش جامع در زمینه ارزیابی، پردازش، حفظ و ذخیره مواد خام مواد اولیه گیاهی و حیوانی طراحی شده است. این دوره مبانی مبانی میکروبشناسی و بیوتکنولوژی غذایی، مدیریت و مدیریت و تغذیه انسانی گروههای مختلف و اجتماعی را پوشش می دهد. دانش آموز دانش و فنون مدرن و فن آوری های مورد استفاده در صنعت غذا و تغذیه انسان را به دست خواهد آورد و همچنین کار تحقیقاتی در این زمینه را انجام خواهد داد. علاوه بر این، این دوره بینش را به اصول برنامه ریزی و انجام کار تجربی و همچنین محاسبه و ارائه نتایج تحقیق ارائه می دهد.... [-]

لهستان وروشلاو
Wroclaw University of Environmental and Life Sciences

آنچه شما به مطالعه و بررسی؟ فضای سبز شکل دادن 1 آمار ترم و آزمایش، علم کالا، آرایش بوته، agrofitocenology، شکل دادن چشم انداز و تعمیر و نگهداری. در چه شکل خواهد کلاس انجا ... [+]

آنچه شما به مطالعه و بررسی؟

فضای سبز شکل دادن

در چه شکل خواهد کلاس انجام شود؟

چگونه شما را مورد ارزیابی قرار گیرد؟

اعتبارات ترم بر اساس اعتبارات البته به دست آمده از آزمون نمرات میان مدت و پایان مدت و امتحانات در فرم شفاهی یا کتبی برگزار تشکیل می دهد. دانش دانش آموز، مهارت های عملی، توانایی انجام وظایف خاص، کار گروهی و مدیریت کار در فرایند البته ارزیابی شده است.... [-]

لهستان وروشلاو
Warsaw University of Technology

دانشکده شیمی ارائه می دهد برنامه زیر انجام شده در انگلیسی: کارشناسی ارشد در رشته مهندسی برنامه های تحصیلات تکمیلی 1،5 سال در منطقه:

بیوتکنولوژی کاربردی

این برنامه شامل طیف گسترده ای از افراد متخصص (مدل سازی bioprocesses، تنظیم فرآیندهای بیوتکنولوژی، فرآیندهای جداسازی در بیوتکنولوژی، آزمایشگاهی فرایندهای تکنولوژیک و بیوتکنولوژی، بیوتکنولوژی از منابع طبیعی، و غیره)، که، همراه با افراد bioanalytical و انتخابی (bioanalytics ، سنسور و حسگرهای زیستی، microbioanalytics) یک پیشنهاد های جامع برای تمام فارغ التحصیلان علاقه مند در زمینه بیوتکنولوژی تشکیل می دهند. هدف اصلی از این برنامه است برای کمک به دانش آموزان متخصصان در زمینه های خاص می شوند و برای افزایش فرصت های حرفه ای خود را invarious شاخه بیوتکنولوژی صنعت (به عنوان مثال دارویی، مواد غذایی و یا کمپوست صنعت). فارغ التحصیلان ما دانش به دست آوردن و شایستگی لازم برای انجام تحقیقات علمی در آزمایشگاه بیوتکنولوژی و یا به کار در برنامه ریزی و یا مشاوره شرکت ها.... [-]

فوریه 2020
West Pomeranian University of Technology

بیوتکنولوژی یک رشته تحصیلی است که ترکیبی از شایستگی تکنولوژیکی و توانایی استفاده از موجودات زنده در تولید حیوانات و گیاهان، حفاظت از محیط زیست، پردازش و تولید مواد غذایی، تولید مواد زیستی و بسیاری از حوزه های دیگر است. در طول تحصیلات خود، دانش و مهارت های گسترده ای در زمینه های بیوشیمی، میکروبیولوژی، حفاظت از محیط زیست، مهندسی ژنتیک و بسیاری دیگر از زمینه های فنی و طبیعی به دست خواهید آورد. ما تضمین می کنیم که شما در آزمایشگاه ها نه تنها در دوره های آموزش، بلکه در انجام پروژه های خود، یعنی شناخت سمت عملی حرفه آینده خود، زمان زیادی را در آزمایشگاه صرف خواهید کرد.... [-]

لهستان Szczecin
فوریه 2020
EIT Food

استاد برجسته در سیستم های EIT Food ، پیشنهاد منحصر به فرد EIT Food برای توسعه استعدادهای برتر بخش غذا است. این برنامه بر مبنای ترکیبی از مهارت های ضروری برای تبدیل شدن به نوآوران و کارآفرینان موثر در بخش مواد غذایی همراه با مهارت های فنی فنی است که متناسب با Pathway شغلی فرد برای هر دانش آموز طراحی شده است.

رویکرد برنامه منحصر به فرد است، چرا که دانش آموزان می توانند Pathways از طیف گسترده ای از پروفایل ها در دانشگاه های مختلف اروپا به منظور جلب شغلی شان انتخاب کنند.... [-]