Filter
کارشناسی های ارشد علوم
سوئد استکهلم نوع تحصیل: همه سرعت: همه

‏ مروری بر تمامی MScs 2019/2020‏ در سوئد سیدنی را علوم زیستی

کارشناسی ارشد (کارشناسی ارشد): این برنامه مطالعات کارشناسی ارشد برای کسانی که به تازگی مطالعات کارشناسی خود را به پایان رسید و می خواهید برای بهبود دانش خود را در سطح عمیق و علمی تر است.

علوم زیستی& و حیات حوزه ای از علوم است که درباره چگونگی تاثیرگذاری فرایندهای مختلف مانند شیمیایی، فیزیکی و زمین شناختی و نیز چگونگی تاثیرگذاری ارگانیسم های زنده بر یکدیگر و بر روی زمین مطالعه می نماید. کلاس ها ممکن است شامل اکولوژی، فیزیولوژی و تکامل گردد.

سوئد، رسما پادشاهی سوئد، کشور اسکاندیناوی در شمال اروپا است. سوئد مرز نروژ و فنلاند است و به منظور دانمارک توسط پل و تونل در سراسر تنگه اورسوند متصل می شود. سوئد یک جامعه پسا صنعتی توسعه یافته با دولت رفاه پیشرفته است. استاندارد رتبه زندگی و زندگی امید به میان بالاترین در جهان است.

که بزرگترین شهرستان در سوئد، استکهلم تا کنون بیش از 1.3 میلیون نفر در منطقه شهری است. این شهرستان شامل چند جزایر و شهرستان پایتخت سوئد است. استکهلم تا کنون بیش از 10 دانشگاه و کالج.

‏ همین امروز اقدام کنید ، MScs را علوم زیستی در سوئد 2019/2020‏

اطلاعات بیشتر اطلاعات محدود

2نتایج درعلوم زیستی, استکهلم

KTH Royal Institute of Technology

این برنامه دو ساله استاد برای دانشجویان حرفه ای تحقیقاتی در علوم زیست، با تمرکز ویژه بر تکنیک های مولکولی برای درمان بیماری ها و ابزار های تشخیصی، همراه با آموزش های قابل توجه در تجزیه و تحلیل داده ها (بیوانفورماتیک)، برنامه ریزی می کند. این برنامه یک همکاری منحصر به فرد بین موسسه کارولینسکا، موسسه فناوری KTH رویال و دانشگاه استکهلم در محیط آزمایشگاهی Science for Life استکهلم است.

تکنیک های مولکولی در علوم زندگی در KTH ... [-]
سوئد استکهلم
درخواست اطلاعات
2 سال ها
اطلاعات بیشتر به زبان انگلیسی
Stockholm University, Department of Computer and System Sciences (DSV)

برنامه استاد مشترک در انفورماتیک بهداشت

این برنامه است که در دانش آموزان که علاقه مند به فناوری اطلاعات هستند و می خواهند به درخواست این به دارو یا مراقبت های بهداشتی در زمینه انجام شده است. این است که به طور مشترک بین موسسه کارولینسکا و دانشگاه استکهلم و به شما داده خواهد شد مدرک مشترک از هر دو دانشگاه را دریافت کنید.

انفورماتیک سلامت با یادگیری چگونه به بهبود مراقبت های بهداشتی مدرن از طریق مدیریت کارآمد دانش و سلامت اطلاعات می پردازد. شما روش به مراقبت های بهداشتی امن تر، کارآمد تر و با کیفیت بالاتر از طریق اطلاعات مبتنی بر کامپیوتر و مدیریت دانش را یاد بگیرند.... [-]