Filter
کارشناسی های ارشد علوم
بلژیک نوع تحصیل: همه سرعت: همه

‏ مقایسه کنید درجه های MSc در بلژیک را علوم زیستی 2019/2020‏

کارشناسی ارشد (کارشناسی ارشد): این برنامه مطالعات کارشناسی ارشد برای کسانی که به تازگی مطالعات کارشناسی خود را به پایان رسید و می خواهید برای بهبود دانش خود را در سطح عمیق و علمی تر است.

علوم زیستی& و حیات حوزه ای از علوم است که درباره چگونگی تاثیرگذاری فرایندهای مختلف مانند شیمیایی، فیزیکی و زمین شناختی و نیز چگونگی تاثیرگذاری ارگانیسم های زنده بر یکدیگر و بر روی زمین مطالعه می نماید. کلاس ها ممکن است شامل اکولوژی، فیزیولوژی و تکامل گردد.

بلژیک به عنوان قلب اروپا و توپی را برای شبکه های بین المللی شناخته شده است. به عنوان دانشجویان بین المللی در بلژیک شما توسط یک جامعه چند فرهنگی احاطه شده است.

‏ برترین های کارشناسی های ارشد علوم در بلژیک 2019/2020‏ علوم زیستی

اطلاعات بیشتر اطلاعات محدود

15نتایج درعلوم زیستی, بلژیک

آیا شما قبلا لیسانس دارید؟ ... [+]

شرح برنامه

کارشناسی ارشد علوم مهندسی پزشکی یک دوره کامل دو ساله انگلیسی است که منجر به یک دوره مشترک از UGent و VUB . در این دوره کارشناسی ارشد، دانش و مهارت در تمام زمینه های مهندسی پزشکی، داده خواهد شد، بنابراین زمانی که شما برنامه کارشناسی ارشد را به پایان رسانده اید، می توانید به عنوان یک متخصص عمومی کار کنید و همچنین در یکی از زمینه های تخصصی مهندسی زیست پزشکی تخصص خواهید داشت. به عنوان یک دانش آموز، شما می توانید هر زمینه مهندسی پزشکی را انتخاب کنید. شما برای کار در تیم های بین رشته ای پروژه، متشکل از مهندسین و متخصصان پزشکی آموزش خواهید یافت. برای آماده شدن بیشتر برای تیم های بین رشته ای، دانشجویان و محققان به عنوان یکسان برخورد می شوند. برای آموزش دادن به کار در یک محیط اروپایی، شما را در وضعیت سلامت در بسیاری از کشورهای اروپایی مطلع خواهید کرد و شما را در تفاوت های فرهنگی بین کشورهای اروپایی آموزش خواهد داد.... [-]

Vrije Universiteit Brussel

برنامه کارشناسی ارشد بین المللی ارائه می دهد رویکرد چند رشته ای به سیستم های دریایی و دریاچه. این جنبه های فیزیکی، شیمیایی، زمین شناسی، زیست محیطی و اجتماعی را در هم می آ ... [+]

شرح برنامه

این برنامه بینش های گوناگونی و پیچیدگی های زندگی و فرآیندهای موجود در اقیانوس ها، دریاها، دریاچه ها و رودخانه ها و مهارت ها را برای مطالعه و مدیریت آنها فراهم می کند. در بسیاری از موارد، این تنوع در معرض خطر قرار دارد، زیرا محیط زیست آبزی به طور فزاینده ای تحت فشار-تغییرات اقلیمی، فرسایش تنوع زیستی، افزایش نیاز ماهیانه و بیش از حد ماهیگیری، آلودگی، تحولات آبزی پروری، احیاء ساحلی و غیره قرار دارد. این برنامه کارشناسی ارشد 2 ساله دانشجویان را با زمینه ای در علوم مرتبط می کند. این شما را با دانش پایه و کاربردی قوی فراهم می کند و شما را برای نقش فعال در تحقیقات علمی و مدیریت اکوسیستم های دریایی آماده می کند. این برنامه یک رویکرد چند رشته ای را دربر می گیرد که جنبه های فیزیکی، شیمیایی زمین شناسی، زیست محیطی و اجتماعی را شامل می شود و شامل حفاظت از طبیعت و توسعه پایدار است. این برنامه آموزش دانش آموزان را در بازی نقش کلیدی در تحقیقات دریایی با کیفیت بالا در زمینه تحقیقات دریایی ارائه مشاوره در مدیریت دریایی بر اساس دانش علمی صحی تبدیل شدن به منتقدان، حل مسئله و دانشمندان ارتباطات... [-]

Vrije Universiteit Brussel

هدف این برنامه تقویت و به روز رسانی مهارت های نظری و عملی دانشمندان جوان از کشورهای در حال توسعه است که در حال حاضر در مراقبت های بهداشتی و یا حیوانی انسان و یا تحقیقات ک ... [+]

شرح برنامه

این استاد یک برنامه بین المللی در زیست شناسی مولکولی (IPMB) است که به طور مشترک توسط Vrije Universiteit Brussel ، Katholieke Universiteit Leuven و دانشگاه Antwerpen سازمان یافته است و توسط شورای بین المللی دانشکده Flemish (VLIR-UOS) به عنوان یکی از دوره های بین المللی برنامه ها. اگر چه در ابتدا برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان کشورهای در حال توسعه طراحی شده است، این برنامه فرصتی عالی برای کسانی که به دنبال تغییر جهت برای ورود به دنیای شگفت انگیز از زیست شناسی مولکولی است، ارائه می دهد. همچنین دانشجویان در برنامه های تبادلی که از یک یا دو ترم تحصیلی در دانشگاه های سازمان یافته بازدید می کنند، بیشتر به کلاس ها می آیند و مهارت های آزمایشگاهی را به دست می آورند. هدف این برنامه تقویت و به روز رسانی مهارت های نظری و عملی دانشمندان جوان از کشورهای در حال توسعه است که در حال حاضر در مراقبت های بهداشتی و یا حیوانی انسان و یا تحقیقات کشاورزی دخیل هستند. هدف از این برنامه صرفا انتقال تکنولوژی نیست، بلکه آموزش دادن شرکت کنندگان برای به دست آوردن توانایی برای مقابله با طیف گسترده ای از مشکلات و چالش های علمی است و آنها را با ابزار فکری مورد نیاز برای توسعه یک رویکرد بیولوژیکی مولکولی برای مقابله با مشکلات کشورشان روبرو است... [-]

University of Antwerp

برنامه کارشناسی ارشد دو ساله دولت از هنر در این زمینه جذاب و در حال ظهور از تنوع زیستی. ... [+]

شما دیدی نسبت به علل و عواقب از دست دادن جریان در سراسر جهان از گیاه، حیوان و گونه های دیگر به تئوری و عمل مدیریت گونههای در معرض خطر و حفاظت و مرمت از زیستگاه های به دست آوردن، و. ارتباط با جامعه، به عنوان مثال، سیاست تنوع زیستی، قوانین و معاهدات بین المللی، همچنین مشخص خواهد شد. شما خواهید کارآموزی با سازمان های خارجی درگیر در حفاظت / مرمت انجام.

[-]
بلژیک آنتورپ

محتوای دوره

تقاضای جهانی برای محصولات مشتق شده از قبیل غذا و غذا به طرز چشمگیری افزایش می یابد، که نشان می دهد که قیمت دوچرخه بیشتر کالاها بیشتر شده است. چگونه می توانیم با این تقاضای رو به رشد برای غذا، خوراک و انرژی زیستی روبرو شویم؟ چگونه می توانیم با این واقعیت روبرو شویم که ما باید در زمین های کمتر زراعی، تحت شرایط محیط زیستی چالشبرانگیز، غذای بیشتری تولید کنیم؟ این فقط چند سوال است که توسط بیوتکنولوژی گیاه مدرن حل می شود.... [-]

1 سال
Ghent University - Faculty of Sciences

پیشرفت های تکنولوژیکی اخیر، زیست شناسی را در یک علم داده ای هدایت کرده است. بیوانفورماتیک دامنه بین رشته ای است که در آن زیست شناسی، علوم رایانه، آمار، ریاضی و مهندسی برای پشتیبانی از این رویکرد مبتنی بر داده ها ترکیب شده است.

Bioinformaticsis یک زمینه بین رشته ای پررونق است که نوآوری را در بسیاری از رشته ها از جمله علوم بنیادی در زیست شناسی و علوم رایانه تا تحقیقات کاربردی در زمینه بیوتکنولوژی، صنعت داروسازی، تصمیم گیری پزشکی، علوم غذایی و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ هدایت می کند.... [-]

Ghent University - Faculty of Sciences

استاد بیوشیمی و بیوتکنولوژی دانشمندان را نه تنها دانش کامل بیوشیمی، زیست شناسی مولکولی، ژنتیک، زیست شناسی سلولی و فیزیولوژی می دهد، بلکه همچنین توانایی استفاده از تکنیک ه ... [+]

محتوای دوره

آموزش بیوشیمی و بیوتکنولوژی هدف از تشکیل دانشمندان است که نه تنها دانش کامل از بیوشیمی، زیست شناسی مولکولی، ژنتیک، زیست شناسی سلولی و فیزیولوژی را دارند، بلکه می توانند از تکنیک های بیوشیمیایی و بیوتکنولوژی نیز به روش خلاقانه و نوآورانه بر روی گیاهان استفاده کنند. حیوانات یا انسان ها. دانش آموزان نیز در دنیای جالب از بیوانفورماتیک آغاز شده اند.

این برنامه همچنین دارای یک هدف اجتماعی است: برای اعمال تحقیق و دانش به نفع بشریت و جامعه. تمرکز در تمرین نشان دهنده این مشارکت اجتماعی در تحقیق در مورد منشا و درمان انواع بیماری ها (مانند سرطان، التهاب مزمن و بیماری های متابولیکی)، بهبود گیاهان (تولید مواد غذایی پایدار، تولید مواد غذایی با کیفیت تغذیه ای بهبود یافته ، تولید سوخت های زیستی) و استفاده از میکرو ارگانیسم ها در برخی از فرآیندهای شیمیایی (سم زدایی از آلاینده ها).... [-]

Ghent University - Faculty of Bioscience Engineering

پیشرفت های تکنولوژیکی زیست شناسی را به یک علم داده محور تبدیل کرده است. اطلاعات به دست آمده از داده های مولکولی، کشف های کلیدی در زیست شناسی، محیط زیست و تکامل مولکولی با ... [+]

پیشرفت های تکنولوژیکی زیست شناسی را به یک علم داده محور تبدیل کرده است . اطلاعات به دست آمده از داده های مولکولی، کشف های کلیدی در زیست شناسی، محیط زیست و تکامل مولکولی باعث نوآوری در صنعت زیست فناوری و دارو می شود و از تصمیمات پزشکی و دولتی حمایت می کند.

با این حال، قدرت استفاده از این داده ها برای نوآوری بستگی به مهارت های بین رشته ای برای تجزیه و تحلیل، ادغام و تفسیر داده ها دارد. بنابراین نیاز فوری به دانشمندان و مهندسان بیوانفورماتیک با یک ذهنیت بین رشته ای وجود دارد .... [-]

Ghent University - Faculty of Bioscience Engineering

استاد علوم در زمینه تغذیه و توسعه روستایی قصد دارد با ارائه دانش عمیق و دانش فنی مربوط به موضوعات مربوط به تغذیه و توسعه روستایی، ایجاد یک سطح علمی مشترک بین همه دانش آمو ... [+]

اولین سال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد علوم در زمینه تغذیه و توسعه روستایی با هدف ارائه دانش عمیق و دانش فنی مربوط به موضوعات مربوط به تغذیه و توسعه روستایی، ایجاد یک سطح علمی مشترک بین همه دانش آموزان برنامه های مختلف از پیش تعریف شده است. این برنامه شامل یک دست دانش، بینش و مهارت های اساسی در زمینه تولید، تحول، حفظ، بازاریابی و مصرف مواد غذایی می شود. از سوی دیگر، آن شامل مولفه ای عمیق گرا است که دانش اموزان را قادر می سازد با استفاده از روش های تحقیق کمی و کیفی و تکنیک های تحلیلی، به منظور ارزیابی و رتبه بندی علل، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی مداخلات مناسب را شناسایی کند.... [-]

Ghent University - Faculty of Bioscience Engineering

کارشناسی ارشد علوم در صنایع غذایی شما را برای تبدیل شدن به یک متخصص حرفه ای با مهارت در صنایع غذایی آماده می کند، مجهز به دانش فنی و مدیریت لازم برای موفقیت در حل مشکلات ... [+]

غذا نه تنها باید تولید شود، بلکه باید آن را نیز به مصرف کننده نهایی تحویل داده شود تا در صورت تحقق اهدای تغذیه خود، به شکل مناسب پذیرفته شود. برای آوردن غذا به مصرف کننده در یک فرم قابل قبول، از یک طرف، فن آوری های پردازش برای تبدیل مواد غذایی خوراکی به غذاها با کاهش پایداری ذاتی استفاده می شود؛ از سوی دیگر، فن آوری های حفاظت برای افزایش ثبات و عمر مفید مواد غذایی ضروری هستند.... [-]

Ghent University - Faculty of Bioscience Engineering

کارشناسی ارشد آبزی پروری، که در سال 1991 در دانشگاه گنت تاسیس شده است، یک برنامه دائما در حال تحقق را ارائه می دهد که یک رویکرد وسیع رشته ای را با آموزش های مبتنی بر تحقی ... [+]

آبزی پروری به عنوان تولید گیاهان آبزی و حیوانات برای مصرف انسان تعریف شده است. با توجه به افزایش جمعیت جهان در یک طرف و رکود یا حتی کاهش فرود ماهیگیری از طرف دیگر، آبزی پروری به عنوان تنها گزینه پاسخ به تقاضای رو به رشد برای غذاهای سالم و پایدار دریایی در نظر گرفته می شود.

آبزی پروری تجاری یک صنعت زیستی نسبتا جوان، متنوع و پویا است با رقم رشد بیش از هر سنتی تولید سنتی اولیه.

آبزی پروری مدرن یک صنعت زیستی با قوی تحقیقاتی است که نیازمند نوآوری مداوم و کارآفرینان با مهارت بالا است. از سوی دیگر، آن نیز یک رشته بسیار متنوع با طیف گسترده ای از گونه های درگیر (گیاهان، قارچ ها، خشخاش، ماهی)، آب و هوا، محیط (آب های شیرین، آب شور، دریایی) و حالت های بهره برداری (توسعه در مقابل اقتصادهای توسعه یافته؛ معافیت در مقابل مشاغل تجاری)... [-]

Ghent University - Faculty of Bioscience Engineering

کارشناسی ارشد بین المللی توسعه روستایی (IMRD)، بخشی از برنامه بورس تحصیلی Erasmus Mundus، یک درجه مشترک است که به شما فرصتی برای مطالعه توسعه روستایی در تنوع رویکردهای و ... [+]

کارشناسی ارشد بین المللی توسعه روستایی (IMRD) ، بخشی از برنامه بورس تحصیلی اراسموس مودوز، یک درجه مشترک است که به شما فرصتی برای مطالعه توسعه روستایی در تنوع رویکردهای و برنامه های بین المللی می دهد. برنامه کارشناسی ارشد 2 ساله (120 ECTS) به طور مشترک توسط 12 موسسه های پیشرو در اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی از سراسر جهان سازماندهی شده است. IMRD ترکیبی از آموزش های اساسی و تخصصی نظری و عملی در علوم فنی، اقتصادی و اجتماعی ارائه می دهد. این برنامه کارشناسی رقابتی دارای میزان بالایی از تحرک دانشجویان بین المللی است، و از آنجایی که ممکن است از متخصصان در سراسر جهان یاد بگیرند.... [-]

KU Leuven: Faculty of Bioscience Engineering

برنامه بین المللي فن آوري غذا (IUPFOOD) بر دو بعد تکنولوژيکي اولويت و مهم در پردازش و نگهداري مواد غذايي تمرکز دارد. تبدیل (پردازش) مواد خام به محصولات مناسب برای مصرف ان ... [+]

برای رسیدن به سرنوشت تغذیه خود، غذا باید با خیال راحت تولید و با خیال راحت به مصرف کننده نهایی تحویل داده شود. از این جهت، از یک سو، تکنولوژی های پردازش برای تبدیل مواد خام خوراکی به غذاها با کاهش پایداری ذاتی، و از سوی دیگر، فناوری های حفاظت برای افزایش ثبات و عمر مفید مواد غذایی، نیازمند است.

همه چیز در مورد استاد فن آوری مواد غذایی چیست؟

برنامه بین المللي فن آوري غذا (IUPFOOD) بر دو بعد تکنولوژيکي اولويت و مهم در پردازش و نگهداري مواد غذايي تمرکز دارد:... [-]

KU Leuven: Faculty of Bioscience Engineering

مهندسی کشاورزی و اکوسیستم در مورد تضمین رفاه و رفاه نسل فعلی و آینده در هر دو جهان شمال و جنوب جهانی است. کشاورزی و اکوسیستم ها طیف وسیعی از کالاها و خدمات ضروری مانند غذا، آب، انرژی و تنوع زیستی را ارائه می دهند. با این حال، زمینه های معاصر رشد جمعیت، شهرنشینی سریع، جهانی سازی اقتصادی، تغییرات آب و هوایی، جنگل زدایی، آلودگی خاک و تخریب، تهدیدات آینده به میزان کافی و کیفیت این کالاها و خدمات را به چالش می کشد.... [-]

KU Leuven: Faculty of Bioscience Engineering

همه چیز درباره استاد بیوانفورماتیک چیست؟

بیوانفورماتیک ها با توانایی آنها برای فرمول کردن سوالات مرتبط با زیست شناسی، طراحی و اجرای راه حل مناسب با مدیریت و تجزیه و تحلیل داده های بیولوژیکی و توالی مولکولی با توانایی بالا و تفسیر نتایج به دست آمده متمایز می شوند.

برنامه