Filter
کارشناسی های ارشد علوم
ایتالیا نوع تحصیل: همه سرعت: همه

‏ مرور کنید تحصیلات کارشناسی ارشد در ایتالیا را علوم زیستی 2019/2020‏

برنامه های استاد را فراهم می کند همین عنوان برای درجه - استاد. مطالعات کارشناسی ارشد از جمله کارشناسی ارشد علوم هستند کارشناسی ارشد کوتاه. کارشناسی ارشد در برنامه مدیریت یا کارشناسی ارشد آموزش مدیریت برنامه های کارشناسی ارشد در مدیریت رایج است. این به این معنی است که دانش آموزان آموزش و پرورش دانشگاهی با عمق تفکر و انتزاع دریافت خواهید کرد. کارشناسی ارشد معمولا می تواند به عنوان استاد علوم (کارشناسی ارشد) یا کارشناسی ارشد محبوب از هنر (کارشناسی ارشد) طبقه بندی شده. کارشناسی ارشد (کارشناسی ارشد) معمولا برای موفقیت دستیابی به برنامه های کارشناسی ارشد با علم یا نقطه نظر فنی همگرایی داده شده است.

مطالعات علوم زیستی& و حیات اغلب دانشجویان را برای مشاغلی در زمینه سلامت آماده می سازد. گاهی اوقات در برنامه های تحصیلی، کلاس های زیست شناسی انسانی با کلاس های فیزیک، شیمی و حتی زمین شناسی ادغام می شود تا دانشجویان بیاموزند چگونه ارگانیسم های زنده با یکدیگر کار می کنند.

ایتالیا، رسما به جمهوری ایتالیایی، یک جمهوری پارلمانی واحد در اتحادیه اروپا، واقع در جنوب اروپا است. در شمال، آن مرز فرانسه، سوئیس، اتریش، و اسلوونی در امتداد رشته کوه های آلپ.

‏ برترین های کارشناسی های ارشد علوم در ایتالیا 2019/2020‏ علوم زیستی

اطلاعات بیشتر اطلاعات محدود

10نتایج درعلوم زیستی, ایتالیا

Politecnico di Milano

صنایع غذایی با هدف توسعه فرهنگ جدید صنایع غذایی و آموزش دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که توانایی حل مشکلات و نوآوری زنجیره ارزش صنایع غذایی و آشامیدنی را دارند. ... [+]

شایستگی

مدرک کارشناسی در یک رشته علمی یا فنی (مهندسی صنایع). یک کمیته دانشجویان را با یک پرونده متفاوتی مورد بررسی قرار می دهد.

فاعل، موضوعدوره های اجباری

اصل تولید مواد غذایی؛ روند آزمایشگاه صنایع غذایی؛ مواد بسته بندی مواد غذایی؛ فرایند و گیاهان صنایع غذایی؛ مهندسی کیفیت؛ مدیریت لجستیک؛ هزینه ها و مدیریت عملیات در صنعت تولید؛ ایمنی مواد غذایی و میکروب شناسی؛ چشم انداز آینده زنجیره تامین مواد غذایی... [-]

ایتالیا میلان
Politecnico di Milano

این برنامه با هدف "دانشمندان اطلاعات ژنوم"، یعنی فارغ التحصیلانی که دانش کافی در مورد مبانی مولکولی سیستم های بیولوژیک دارند، تشکیل می شود؛ ساختار و عملکرد مولکول های بیو ... [+]

مقطع کارشناسی ارشد (Laurea Magistrale) در "Bioinformatics for Genomic Computational " یک ابتکار مشترک از دانشگاه میلان و Politecnico di Milano و از سال تحصیلی 2019-2020 آغاز خواهد شد.

به طور کلی، هدف آن تشکیل دانشمندان اطلاعات ژنوم است، یعنی فارغ التحصیلانی که دانش کافی در مورد مبانی مولکولی سیستم های بیولوژیک دارند؛ ساختار و عملکرد مولکول های بیولوژیک و نحوه مشارکت آنها در پروسه های سلولی. فن آوری ها و سیستم عامل ها برای تجزیه و تحلیل ژنوم؛ ابزار برای بیوانفورماتیک و تجزیه و تحلیل ژنوم؛ و روش های آماری و محاسباتی برای تجزیه و تحلیل داده های بیومولکولی.... [-]

ایتالیا میلان
University of Parma

شرح برنامه رسمی

کارشناسی ارشد مدیریت کیفیت غذا و کیفیت غذا (کیفیت غذا)

مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کیفیت غذا و کیفیت غذا بخشی از روند افزایش صنایع غذایی صنایع غذایی ایتالیا است که پارما را یکی از مهمترین خوشه های صنعتی در ایتالیا می داند که به عنوان "Valley of Food Food" شناخته می شود " این در وادی غذا است که مجموعه ای از دانش منحصر به فرد در صحنه ملی کشاورزی و غذا ایجاد شده است و با توجه متقابل دانش آموزان که این واقعیت صنعتی را به عنوان یک حرفه حرفه ای مشخص می بینند، ایجاد شده است.... [-]

ایتالیا پارما
ایتالیایی
University of Pavia

این دوره 2 ساله سطح دوم (کلاس زیست شناسی) یک برنامه فارغ التحصیل تمام وقت است که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود و برای فارغ التحصیلان در سطح BA طراحی شده است که ... [+]

گروه زیست شناسی و بیوتکنولوژی ارائه دوره ای برای یک مدرک کارشناسی در رشته زیست شناسی مولکولی و ژنتیک است . این دوره 2 ساله سطح دوم (کلاس زیست شناسی) یک برنامه فارغ التحصیل تمام وقت است که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود و برای فارغ التحصیلان در سطح BA طراحی شده است که به دنبال واجد شرایط در زمینه های پیشرفته زیست شناسی هستند، با توجه ویژه به زیست شناسی مولکولی، ژنتیک و بیوشیمی. فارغ التحصیلان یک زمینه قوی نظری و روش شناختی مربوط به هر دو جنبه اساسی و کاربردی این رشته ها را به دست خواهند آورد.... [-]

ایتالیا پاویا
University of Siena

‏ برتر MScs در ایتالیا علوم زیستی 2019/2020‏. زیست شناسی (تخصص تنوع زیستی و بهداشت محیط)

دوره مدرک در رشته زیست شناسی یک دوره تخصصی تخصصی برای دسترسی به سطح پیشرفته آموزش (PhD) و انجام پژوهش های علمی در دانشگاه ها یا آزمایشگاه های تحقیقاتی دولتی یا خصوصی، فعالیت های پروژه در شرکت های بیوتکنولوژی، داروسازی و کشاورزی / مواد غذایی و سازمان های دولتی و خصوصی و فرصت های شغلی در زمینه های زیست محیطی، تنوع زیستی و سلامت.

تنوع زیستی و سلامت محیطی یکی از دو مسیر آموزشی برنامه درسی زیست شناسی University of Siena .... [-]

ایتالیا سیینا
University of Padova

هدف این مقطع، تشکیل متخصصان زیست شناسی مولکولی، با دانش نظری پیشرفته، صلاحیت تحقیق و مهارت عملی است. ... [+]

شرح دوره

مدرک کارشناسی ارشد در زیست شناسی مولکولی برای دانش آموزان با لیسانس در رشته زیست شناسی مولکولی یا درجه مشابه است. هدف این مدرک کارشناسی ارشد این است که متخصصان زیست شناسی مولکولی را با دانش نظری خوب و تخصص عملی در فرآیندهای نیمه کار، عملیات ابزار و روش های تحلیلی مرتبط با گرفتن و تجزیه و تحلیل داده ها شکل دهیم. دوره تحصیلات عالی فرماندهی فرایند تحقیق علمی را به عهده می گیرد، فارغ التحصیلان را قادر می سازد که به طور مستقل کار کنند و به سازمان و مسئولیت پروژه ها برسند.... [-]

University of Padova

‏ برتر MScs در ایتالیا علوم زیستی 2019/2020‏.

دوره ریاضی دوره ای که در انگلستان برگزار شد دوره Biotecnologie per l'alimentazione ( Biotechnologies for science of food science )

MSc بین رشته ای و تحقیقاتی در زمینه استفاده از بیوتکنولوژی های پیشرفته در تولید و ایمنی مواد غذایی.

شرح دوره

کارشناسی ارشد در بیوتکنولوژی علوم غذایی به بررسی نحوه تولید غذای سالم و ایمن می پردازد که به روش متقابل، مزرعه / میدان به چنگال است. متمرکز بر استفاده از روش های پیشرفته بیوتکنولوژی در تولید و ایمنی مواد غذایی، این یک رویکرد ایده آل بین درخواست مصرف کنندگان و تولید کنندگان در بخش کشاورزی و مواد غذایی و تحقیقات مربوط به تولید و ایمنی مواد غذایی است. بدین ترتیب، این دوره دارای یک مولفه قوی در رشته های پیشرفته مانند ژنومیک، بیوانفورماتیک، پروتئومیک، متابولومیک و فناوری نانو می باشد، همه در زمینه تولید حیوانات و محصولات کشاورزی و همچنین کیفیت و ایمنی مواد غذایی. درس های تئوری با تعداد نسبتا زیادی از آموزش های عملی، از جمله ECTS (23) اختصاص یافته به پایان نامه کار، پوشش تمام ترم دوم سال دوم مخلوط است.... [-]

University of Padova

مدرک کارشناسی ارشد علوم جنگل، فارغ التحصیلان برجسته را با چشم انداز جامع، نوآورانه و بین المللی در مدیریت و حفاظت از جنگل ها و منابع طبیعی آماده می کند. ... [+]

شرح دوره

علوم جنگل دو برنامه آموزشی متفاوت ارائه می دهد.

مدیریت جنگل و زمین به عنوان متخصص در مدیریت پایدار، حفاظت و ارزشیابی یکپارچه جنگل ها و منابع طبیعی است و با رویکرد بین رشته ای به جنگلداری مشخص می شود. موضوعات مورد مطالعه شامل محیط زیست کاربردی و عملکرد اکوسیستم های طبیعی، مدیریت حیات وحش و حشرات، اختلالات زیستی و زیستی و ابزارهای کاهش آن، عملیات جنگلداری و عملیات جنگل، آسیب شناسی جنگل، زیست محیطی و ارزیابی منابع، هیدرولوژی، فلوئومورفولوژی، مدیریت یکپارچه فرسایش در دامنه های شیب دار مناطق کوهستانی. دانش آموزان آگاهی و درک از سازماندهی اکوسیستم های جنگل و کوه ها و مهارت های لازم برای مدیریت پایدار جنگل ها و چشم انداز روستایی، به ویژه در محیط آلپ و مدیترانه، به دست می آورند.... [-]

University of Lisbon

MEDfOR یک برنامه استادانه بین المللی در زمینه جنگلداری است. این یک کنسرسیوم از 7 دانشگاه است که همه در حوزه دریای مدیترانه قرار دارد. ... [+]

‏ برتر MScs در ایتالیا علوم زیستی 2019/2020‏. بررسی اجمالی

MEDfOR یک برنامه دو ساله بین المللی است که در زمینه جنگلداری و پایداری در سال 2012 اجرا می شود.

این تنها برنامه در اروپا است که به طور همزمان به چالش های اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی جنگلداری مدیترانه ای مدیترانه و مدیریت منابع طبیعی کمک می کند.

MEDfOR همچنین موضوعات خاص در زمینه جنگلداری را با توجه ویژه به مناطق مدیترانه مانند:

· جنگل به عنوان یک میراث جهانی منحصر به فرد،... [-]

ایتالیا Viterbo پادوا
EIT Food

استاد برجسته در سیستم های EIT Food ، پیشنهاد منحصر به فرد EIT Food برای توسعه استعدادهای برتر بخش غذا است. این برنامه بر مبنای ترکیبی از مهارت های ضروری برای تبدیل شدن به نوآوران و کارآفرینان موثر در بخش مواد غذایی همراه با مهارت های فنی فنی است که متناسب با Pathway شغلی فرد برای هر دانش آموز طراحی شده است.

رویکرد برنامه منحصر به فرد است، چرا که دانش آموزان می توانند Pathways از طیف گسترده ای از پروفایل ها در دانشگاه های مختلف اروپا به منظور جلب شغلی شان انتخاب کنند.... [-]