Filter
کارشناسی های ارشد علوم
بریتانیا نوع تحصیل: همه سرعت: همه

‏ مروری بر تمامی دوره های MSc در بریتانیا را علوم زیستی ملکولی 2019/2020‏

کارشناسی ارشد و یا کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد به طور معمول در زمینه های علوم و علوم اجتماعی است. کارشناسی ارشد ممکن است دوره بر اساس، مبتنی بر تحقیق، یا ترکیبی از این دو.

دوره های آموزشی در علوم زیستی مولکولی هستند که اغلب در سطح دانشگاهی پیشرفته ارائه شده، با پیش شرط از قبیل ژنتیک، زیست شناسی و یا بوم شناسی است. مباحث در این منطقه ممکن است شامل تحقیقات سلول های بنیادی، علوم اعصاب و یا زیست شناسی سلول های سرطانی.

پادشاهی متحده از بریتانیا و ایرلند شمالی، معمولا به عنوان پادشاهی متحده و بریتانیا شناخته شده است، یک کشور مستقل واقع در سواحل شمال غربی قاره اروپا است.دو دانشگاه معروف ترین (و قدیمی ترین) هستند آکسفورد و کمبریج (که اغلب به عنوان آکسبریج توسط بسیاری از انگلیسی ها نامیده می شود) انگلستان همچنین دارای چندین موسسه در سطح جهانی دیگر، از جمله چند در لندن (به ویژه امپریال کالج، دانشکده اقتصاد لندن، کالج دانشگاه لندن و پادشاه 'بازدید کنندگان کالج لندن، همه بخشی از دانشگاه لندن است)

‏ برترین های برنامه های کارشناسی ارشد علوم در بریتانیا 2019/2020‏ علوم زیستی ملکولی

اطلاعات بیشتر اطلاعات محدود

1نتایج درعلوم زیستی ملکولی, بریتانیا

Glasgow Caledonian University - The School of Health and Life Sciences

برنامه فوق العاده ما در زمینه علوم بیومولکوری و بیومدیکال، شما را با مهارت های عملی در تحقیقات علمی و یک منبع ارزشمند از دانش آکادمیک با جدیدترین تحقیقات در این زمینه، آم ... [+]

علوم زیست مولکولی و زیست پزشکی به چالش کشیدن، خواستار دانش آموزان مشتاق و محرک هستند. البته، این زمینه های برش لبه همچنین پتانسیل باور نکردنی برای تاثیر مثبت - و حرفه ای معنی دار است.

علوم زیست پزشکی امیدوار به درمان بیماری ها و بهبود سلامت و رفاه مردم در سراسر جهان است. هر کشف آینده را شکل می دهد. هر سهم به نفع مشترک است.

GCU در رتبه 20 در انگلستان قرار دارد که برای تحقیقات بهداشتی متفقین در سطح استانداردهای جهانی (چارچوب تحقیقاتی پیشرفته) رتبه بندی شده است. برنامه فوق العاده ما در زمینه علوم بیومولکوری و بیومدیکال، شما را با مهارت های عملی در تحقیقات علمی و یک منبع ارزشمند از دانش آکادمیک با جدیدترین تحقیقات در این زمینه، آماده می کند.... [-]