Filter
کارشناسی های ارشد علوم
نروژ نوع تحصیل: همه سرعت: همه

‏ مرور کنید دوره های MSc در نروژ را علوم دامی 2019/2020‏

MSc یا کارشناسی ارشد علوم یک درجه علمی است که در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است و میزان مهارت و دانش فرد در یک حوزه یا رشته معین را نشان می دهد. بیشتر برنامه های MSc در حدود چهار سال به طول می انجامند تا تکمیل گردند، و پس از آن برخی از دانش آموختگان به نیروی کار می پیوندند درحالیکه برخی دیگر به تحصیلات خود ادامه می دهند.nbsp;&

علوم حیوانات شامل برنامه هایی در زمینه زیست شناسی و مدیریت غذا، گونه های حیوانات هم زی و آزمایشگاه است. دانشجویان درک و دریافتی از زیست شناسی حیوانات خواهند یافت و راه هایی را کشف خواهند نمود که پاسخگوی مسائل محلی و جهانی مرتبط با صنایع حیوانی باشد. این رشته تحصیلی برای افرادی که علاقمند به مدیریت حیوانات هستند، بسیار ارزشمند است.

نروژ، رسما پادشاهی نروژ، سلطنت مشروطه واحد اسکاندیناوی که خاک شامل بخش غربی شبه جزیره اسکاندیناوی، یان ماین، مجمع الجزایر قطب شمال از سوالبارد و زیرجنوبگان جزیره بووه است. آموزش عالی در نروژ توسط طیف وسیعی از هفت دانشگاه ارائه شده است.

‏ برترین های درجه های کارشناسی ارشد علوم در نروژ 2019/2020‏ علوم دامی

اطلاعات بیشتر اطلاعات محدود

1نتایج درعلوم دامی, نروژ

Norwegian University of Life Sciences NMBU

این برنامه از دوره های کارشناسی ارشد با کیفیت بالا در اروپا پشتیبانی می کند و تصویر جهانی آموزش عالی اروپا را بهبود می بخشد. ... [+]

چه چیزی می توانید از این واجد شرایط استفاده کنید؟فارغ التحصیلان بسیار واجد شرایط در منطقه عملیاتی بین المللی پرورش حیوانات و ژنتیک مورد نیاز هستند. این برنامه برای دانشجویانی که مایل به کار در سازمان های متمرکز در زمینه پرورش حیوانات پایدار هستند، بسیار مناسب است.چه چیزی یاد می گیرید؟

شما شکاف بین ژنتیک کمی و مولکولی را که در آینده مورد احترام است، پر می کنید. شما می توانید برنامه مطالعه خود را با چندین دوره در ژنتیک کمی و مولکولی ترکیب کنید. برخی از دوره های توصیه شده عبارتند از: زیست شناسی مولکولی، مدل ها و الگوریتم های در بیوانفورماتیک، تجزیه و تحلیل ژنوم - روش شناسی، ژنومیک مولکولی، طرح های پرورش حیوانات، تئوری و کاربرد مدیریت زراعی.... [-]