Keystone logo
University of Sarajevo School of Economics and Business

University of Sarajevo School of Economics and Business

University of Sarajevo School of Economics and Business

مقدمه

دانشکده اقتصاد و کسب و کار در سارایوو (SEBS) در سال 1952 به عنوان دانشکده اقتصاد تاسیس شد. اولین کلاس خود شامل 105 تمام وقت و 129 نفر پاره وقت. SEBS است که طولانی ترین سنت و بزرگترین موسسه آموزشی در بوسنی و هرزگوین است. این یک نهاد پیشرو در BH نظام آموزش عالی در ایجاد و انتشار دانش در زمینه های اقتصاد و بازرگانی دولت است. از اهمیت ویژه تداوم عملیات مدرسه در سراسر 58 سال گذشته است. حتی در میان سنگین ترین بمباران و جنگ در طول تجاوز علیه بوسنی و هرزگوین از 1992-1995، تدریس آیا بس نیست، با توجه به شور و شوق و تعهد کارکنان و دانش آموزان است.

مدرسه موفق به نگه داشتن اکثریت اعضای هیئت علمی آن حتی در سخت ترین دوره های تاریخ آن است. بیش از پنجاه سال گذشته، مدرسه شده است به طور مستمر در حال توسعه و اجرای برنامه های متعدد که منجر به تشکیل از متخصصین بسیار تحصیل کرده و خلاق قادر به فرض نقش های مدیریتی و رهبری در مشاغل حرفه ای خود. هدف اصلی آن این است که به اتخاذ و اعمال روند فعلی در کسب و کار، اقتصاد و آموزش و پرورش برای انطباق با سرعت در حال تغییر، محیط رقابتی است.

از سال 2009، 15.154 دانش آموزان در برنامه چهار ساله، 823 دانش آموزان در برنامه سه ساله و 3.543 دانش آموزان در برنامه دو ساله از مدرسه فارغ التحصیل شد. 569 به دست آورد متقاضیان مدرک کارشناسی ارشد، در حالی که 187 رساله دکترا اند دفاع شده است.

تلاش برای ایجاد برنامه درسی و برنامه درسی آن به عنوان مدرن که ممکن است، و همچنین به گام به سوی بین المللی و به رسمیت شناختن بین المللی از درجه خود را تشدید، مدرسه (در طول سال تحصیلی 2001/2002) برای اولین بار در بوسنی و هرزگوین برای اتخاذ و اجرای شد یک برنامه آموزشی بر اساس سیستم انتقال اعتبار اروپا - ECTS. سطح قابل ملاحظه ای از همکاری شده است با مدارس نخبگان از اقتصاد در اروپا و سراسر جهان به دست آورد، ارائه دانش آموزان با یک آرایه وسیع تری از انتخاب، و اجازه می دهد نفوذ مستقل خود را در توسعه برنامه های که در آن شرکت می کنند. دومین گام در اجرای مفهوم بر اساس ECTS از تحصیل در این مدرسه در سال 2005 با مقدمه ای از "3 + 2 + 3" سیستم آغاز شده است. دانشکده نسل اول آن از فارغ التحصیلان، است که در یک مفهوم ECTS بر اساس، در اکتبر 2008 معرفی شده است.

EFMD و عضو انجمن برای پیشبرد مدرسه عالی کسب و کار - - AACSB SEBS تنها نهاد آموزشی در B & H است که یکی از اعضای بنیاد اروپایی برای توسعه مدیریت شده است.

SEBS است مجوز رسمی توسط آژانس اتریشی برای تضمین کیفیت اعطا شده است. در حال حاضر، SEBS تنها دانشکده در بوسنی و هرزگوین که دارای مجوز رسمی اروپا، که بدان معنی است که این نهاد و دیپلم خود را در منطقه آموزش و پرورش اروپا به رسمیت شناخته است.

2008: SEBS نیز مطابق با ISO 9001 معرفی سیستم مدیریت کیفیت. در سال 2009، SEBS صدور گواهینامه شده توسط دفتر Veritas به دست آورد. مقدمه و صدور گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت استاندارد ISO تایید SEBS به عنوان یک نهاد موفق در توسعه و پیاده سازی برنامه های آکادمیک برای 1، 2 و 3 چرخه مطالعه آموزش عالی و برنامه های مدرک غیر دانشگاهی، دوره ها و آموزش با توجه به عمر طولانی آموزش مفهوم. در سال 2009، SEBS با EDUNIVERSAL گواهی PALMES پاداش داده شد. این گواهی برجسته موفقیت در حال رشد این نهاد در سطح بین المللی، و SEBS قرار می دهد در 1.000 بهترین مدارس کسب و کار در سراسر جهان.

با توجه به وب سنجی، سیستم رتبه بندی دانشگاه های جهان از فعالیت های وب، SEBS، 390 قرار گرفت، در میان 400 مدرسه کسب و کار در جهان است.

مکان ها

  • Sarajevo

    School of Economics and Business in Sarajevo University of Sarajevo Trg oslobodjenja - Alija Izetbegovic 1, 71000, Sarajevo

    سوالات