Keystone logo
American University of Ras al Khaimah

American University of Ras al Khaimah

American University of Ras al Khaimah

مقدمه

ماموریت

دانشگاه آمریکایی رأسالخیمه (AURAK) مستقل، عمومی، دولتی، غیر انتفاعی، موسسه مختلط ارائه می دهد که کارشناسی و کارشناسی ارشد درجه است. AURAK یک موسسه آموزش عالی که در برنامه های دانشگاهی جامع بر اساس مدل آمریکای شمالی و ویژگی های فرهنگی منطقه خلیج فارس فراهم می کند. برنامه های مقطع کارشناسی خود را ترکیب یک پایه قوی در موضوع اصلی با یک آموزش عمومی گسترده، و فارغ التحصیلان این دانش آموزان برای خواسته های زندگی حرفه ای آماده کند.

AURAK به بالاترین استانداردهای آموزش، پژوهش، اخلاق و خدمت به جامعه متعهد، و فارغ التحصیلان آن آماده می شود افراد آگاه، با ملاحظه، خلاق، و مسئول.

چشم انداز

دانشگاه آمریکایی راس الخیمه می شود یک نهاد پیشرو آموزش عالی از طریق تاثیر آموزش و پرورش و پژوهش در منطقه است.

اهداف استراتژیک

توسعه برنامه های آموزشی نوآورانه، به چالش کشیدن و با کیفیت بالا که مربوط، تقاضا محور هستند، و مجموعه ای از دانشگاه در خط مقدم آموزش و پرورش در امارات متحده عربی و منطقه است.

ساخت یک محیط یادگیری دانش آموز محور است که به ترویج مهارت های تفکر انتقادی پیشرفته، پرورش خلاقیت، و القا تعهد به یادگیری مادام العمر.

ایجاد یک محیط که ارزش تنوع، ترویج درک فرهنگی، و پرورش مسئولیت مدنی.

حفظ یک برنامه زندگی دانشجویی که در نیازهای دانش آموزان تمرکز دارد: یکی که ارائه آنها را قادر به تطبیق حرفه ای به چند فرهنگی، محیط جهانی، و از تبدیل شدن به شهروندان مسئول.

پشتیبانی و ترویج توسعه شخصی و حرفه ای هیئت علمی و کارکنان برای تحقق بخشیدن به توانایی های بالقوه خود و کمک به ماموریت دانشگاه.

تاسیس ارتباطات و در ارتباط با کسب و کار منطقه ای و بین المللی و موسسات آموزشی برای رفع نیازهای دو طرف سودمند و پاسخ به روندهای در حال ظهور.

توسعه ظرفیت برای پیشبرد دانش و ایجاد محیط های پایدار از طریق تحقیقات مرتبط است که در خدمت امارت راس الخیمه، منطقه بزرگ، و جهان است.

توسعه و حفظ تضمین کیفیت و سیستم اثربخشی سازمانی است که درگیر دانشگاه در حال انجام است، یکپارچه، فعالیت های مبتنی بر تحقیق مؤسسه از که در بهبود کیفیت نهادی نتیجه و نشان دادن دستاورد موثر ماموریت دانشگاه را از طریق به اهداف استراتژیک خود.

ترویج و توسعه حرفه ای پویا برای مشتریان و خدمات اجتماعی برای پاسخگویی به نیازهای کسب و کار، دولت، و مدارس در راس الخیمه و جامعه اماراتی.

ارزش

انسان ها

برای ایجاد یک محیط یادگیری دانش آموزان است که توسعه درک اجتماعی و فرهنگی برای رشد و نگرانی برای دیگران فردی؛ برای ایجاد مهارت های استقلال، خود جهت، تفکر انتقادی و منعکس کننده، نوآوری و کارآفرینی. به استخدام هیئت علمی با کیفیت بالا و کارکنان را با سرمایه گذاری بر روی و به رسمیت شناختن سهم خود را.

کیفیت

به ارائه برنامه علمی و حرفه ای با کیفیت بالا است که ساخت تسلط و تعهد به یادگیری زندگی طولانی است.

بورس و پژوهش

برای پیشبرد دانش از طریق کشف، انتشار و نرم افزار.

اصالت فرهنگی برای خدمت به عنوان یک مرکز برای گفت و گوی فرهنگی و درک، ترویج میراث فرهنگی، و به عنوان منابع جامعه برای توسعه زبان است.

نامزدی

برای فعال کردن دانش آموزان، استادان و کارکنان به منظور کمک به حل مسائل محلی، منطقه ای و جهانی، و ارائه فرصت هایی را برای تعامل با جامعه؛ برای حفظ همکاری با مدارس، موسسات آموزش عالی، دولت های محلی و منطقه ای، کسب و کار و صنعت.

بهبود و بهره وری

به دنبال بهبود مستمر از طریق انعکاس، ارزیابی و بهبود کیفیت، تنظیم و استانداردهای بالای پاداش، و فعال، کارآمد و موثر در چارچوب کیفیت بالا است.

آزادی علمی

برای ایجاد یک محیط باز، تفکر انتقادی، پرس و جو، و تبادل ایده ها، از نظر تحمل دیدگاه و عقاید متفاوت.

تمامیت

برای حفظ بالاترین استاندارد صداقت و القای آن استانداردها به عنوان یک ارزش مهم برای حفظ نوع بشر است.

مشاغل

به ارزش نوآوری و کارآفرینی در آموزش، پژوهش، خدمات، و شرکت های دیگر.

جهانی

برای ترویج درک چند فرهنگی، دانش و شهروندی برای ترویج صلح و رفاه جهان برای آینده پایدار است.

سوالات