267 کارشناسی ارشد برنامه ها که در لهستان for 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در لهستان for 2024Filter
    • Wrocław, لهستان

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مدرک کارشناسی ارشد برای دانشجویانی طراحی شده است که انتظار دارند شغل مدیریتی در تجارت را در کشور خود یا خارج از کشور دنبال کنند. این برنامه مهارت ها و شایستگی های اقتصادی لازم را برای مقابله با چالش های مدیریتی ناشی از افزایش پیچیدگی در اقتصاد مدرن ارائه می دهد.

    • Wrocław, لهستان

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    تحصیلات دو ساله کارشناسی ارشد در فیزیک نظری ، یک آموزش عالی و قابل رقابت در سطح بین المللی را در فیزیک نظری ارائه می دهد ، که به مرزهای تحقیقات مدرن در زمینه های اصلی زیر هدایت می شود: 1. نظریه میدان کوانتومی و QCD ، پلاسمای کوارک-گلوئون ، 2. کلاسیک و گرانش کوانتومی ، 3. نظریه میدان انطباق و رشته بوزونیک ، 4. فیزیک نوترینو ، 5. تئوری تغییر شکل میدان ، فرمالیسم kappa-Poincare ، نسبیت خاص دوگانه ، 6. مکانیک کوانتوم فوق متقارن ، مدل های قابل ادغام ، 7. مکانیک مدرن کوانتوم ، درهم تنیدگی ، دینامیکی غیرخطی ، 8. فیزیک بدن و مکانیک آماری ، 9. ستاره های جمع و جور.

    • Warsaw, لهستان
    • Stuttgart, آلمان
    • + 4 more

    تمام وقت

    4 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه کارشناسی ارشد در سیستم های غذایی با آموزش رهبران آینده استعدادهای برتر را برای بخش مواد غذایی ایجاد می کند. این برنامه که توسط مؤسسات آکادمیک پیشرو و شرکای صنعتی از سراسر شبکه شریک ما سازماندهی شده است، با هدف آماده سازی شما برای ایجاد تحول در سیستم غذایی در آینده و افزایش رقابت پذیری شرکت هایی که برای کار انتخاب کرده اید، می باشد.

    • Katowice, لهستان

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه کارشناسی ارشد بین المللی یکپارچه، که به طور مشترک توسط چهار دانشگاه مختلف اروپایی توسعه و اجرا شده است، یک تجربه یادگیری متحول کننده را ارائه می دهد که برای توسعه رهبران جهانی برای رهبری تیم های فرهنگی متنوع و پراکنده از نظر جغرافیایی در محیط های چند فرهنگی طراحی شده است. هدف آن ایجاد یک محیط یادگیری پویا با پرورش هوش روانی، تجاری و فرهنگی است. ترویج ارتباطات بین فرهنگی؛ با آموزش در مورد زمینه های جهانی، شایستگی ها و حل مسئله. این بر اساس هم افزایی استراتژی های کسب و کار، رهبری، فرهنگ و یادگیری است که چارچوبی چند بعدی را تشکیل می دهد که منجر به توسعه رهبران تجاری با سواد جهانی می شود.

    • Warsaw, لهستان

    تمام وقت

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, لهستانی

    تحصیلات درجه دو ادامه طبیعی مطالعات مهندسی است. به لطف UEM، می توانید مدرک کارشناسی ارشد مهندسی را در داخل یک دانشگاه دریافت کنید که به شما امکان می دهد حتی برای چالش های حرفه ای ناشی از بازار کار آمادگی بیشتری داشته باشید.

    • Gdańsk, لهستان

    تمام وقت

    3 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    ما آموزش برنامه ریزی جامع را در سطح کارشناسی ارشد، با تمرکز ویژه بر شهرها، محیط سرزمینی آنها و تحول آنها ارائه می دهیم. رویکرد ما طراحی محور با پیشینه نظری جامد است. موضوعات برنامه ریزی شهری، منطقه ای و فرامرزی، برنامه ریزی استراتژیک، بازآفرینی شهری، ابزارهای برنامه ریزی جدید نیز در این برنامه گنجانده شده است.

    • Rennes, فرانسه
    • Granada, اسپانیا
    • + 5 more

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, زبان اسپانیایی, فرانسه

    برنامه Europubhealth+ یک مدرک کارشناسی ارشد مشترک Erasmus Mundus است که از سال 2006 توسط کمیسیون اروپا به عنوان کارشناسی ارشد برتر شناخته شده است. هفت دانشگاه مشهور اروپایی برای ارائه دوره کارشناسی ارشد Europubhealth+ همکاری می کنند. این برنامه اکنون از یک شبکه بین المللی پر جنب و جوش متشکل از متخصصان بهداشت عمومی و دانشگاهیان و بیش از 435 فارغ التحصیل از 86 ملیت مختلف برخوردار است.

    • Olsztyn, لهستان

    تمام وقت

    3 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    دانشکده علوم غذایی UWM در اولشتین، با همکاری دانشکده مهندسی مکانیک و مهندسی فرآیند دانشگاه علوم کاربردی در آفنبورگ، فرصتی برای گذراندن تحصیلات کارشناسی ارشد تمام وقت، 3 ترم، درجه دوم در فناوری غذا و تغذیه انسان، در زمینه مهندسی مواد غذایی.

    • Paris, فرانسه
    • Madrid, اسپانیا
    • + 4 more

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این برنامه کارشناسی ارشد مدیریت عمومی دو ساله تمام وقت ، امکان تحصیل در چهار کشور را فراهم می کند ، گزینه های مختلفی از شش دانشگاه اروپایی ESCP گرفته تا بیش از 100 شریک ما در سراسر جهان.

    • Kraków, لهستان

    تمام وقت

    4 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این برنامه با هدف تعمیق دانش مربوط به امور مالی و حسابداری در زمینه سیاست های پولی و مالی ، حسابداری مدیریتی ، امور مالی محلی و خانگی ، صورت های مالی ، مهندسی مالی ، مالیات ؛ فارغ التحصیلان با دانش تخصصی لازم در مشاغل شرکتهای بین المللی و موسسات بازارهای مالی مرتبط با امور مالی و حسابداری شرکتها مجهز شده اند.

    • Szczecin, لهستان

    تمام وقت

    3 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مهندسی مکانیک مهندسی مکانیک - حوزه تخصصی ساخت و بهره برداری از سیستم های انرژی دریایی ساخت و بهره برداری از سیستم های انرژی دریایی است که مدرک مهندسی Magister (مطابق با کارشناسی ارشد مهندسی) اعطا می شود. این شخص ممکن است وظیفه افسری را در بخش مهندسی کشتی های دریایی انجام دهد یا در یک کارخانه کشتی سازی تعمیر و همچنین در بخش های تعمیر و نگهداری شرکت هایی مانند نیروگاه های برق و گرمایش، کارخانه های کاغذ، کارخانه های فولاد، بنادر، تصفیه خانه های فاضلاب، استخدام شود. و ایستگاه های پمپاژ

    • Warsaw, لهستان

    تمام وقت

    2 سال ها

    آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, لهستانی

    • Łódź, لهستان

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, لهستانی

    رشته مهندسی نساجی ادامه دوره اول است. متخصصانی را در این زمینه با پتانسیل بالا برای نوآوری تربیت می کند. برنامه درسی یادگیری مهارت های مربوط به طراحی و مهندسی منسوجات برای کاربردهای پزشکی، ورزشی و حمل و نقل بر اساس آخرین فناوری های مواد را ممکن می سازد. دانش آموزان همچنین یاد می گیرند که برنامه های کاربردی نساجی تخصصی را برای بسیاری از زمینه های مختلف فعالیت های انسانی توسعه دهند.

    • Lublin, لهستان

    تمام وقت

    3 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    دانش‌آموزان توسعه نرم‌افزار و خدمات وب این فرصت را دارند تا با سه پلتفرم محبوب تلفن همراه: اندروید، مایکروسافت ویندوز و iOS آشنا شوند. برنامه های درسی مطالعه بر موضوعاتی مانند پایگاه داده های تلفن همراه، برنامه نویسی برنامه های کاربردی برای سه پلت فرم فوق الذکر، طراحی برنامه ها و مدل سازی آنها، مدیریت پروژه های نرم افزاری، جمع آوری اطلاعات از حسگرهای دستگاه های تلفن همراه، استفاده از GIS و GPS و بسیاری موارد دیگر تمرکز دارد.

    • Kraków, لهستان
    • Freiberg, آلمان

    تمام وقت

    4 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    اروپای امروزی به نیروی کار ماهر برای صنعت مواد خام نیاز دارد که اساس توسعه فناوری ها و صنایع نوآورانه در آینده را تشکیل می دهد. عدم تعادل بزرگ بین اکتساب و مصرف مواد خام که در اروپا وجود دارد، مستلزم تعهد بیشتر به تامین امنیت زنجیره تامین است. چنین استراتژی مستلزم کسب نیروی کار ماهر و کارآفرین با آگاهی از فعالیت های پایدار بین فناوری، اقتصاد، جامعه و محیط زیست است. برنامه کارشناسی ارشد با برچسب RaVeN EIT در مهندسی معدن با ارائه یک برنامه آموزشی نوآورانه که رویکردی جامع به منابع با تاکید بر زنجیره ارزش کل نگر و بر بستن شکاف بین عرضه و تقاضای خام ارائه می‌کند، به این چالش پاسخ می‌دهد. مواد. هدف در امتداد یک مسیر یادگیری فعال شامل دانش‌آموزان و جستجوی راه‌حل‌های غیر متعارف که می‌تواند ما را به یک اقتصاد مستقل‌تر (منابع طبیعی در گردش مجدد) و بنابراین پایدارتر نزدیک‌تر کند، دنبال می‌شود. سه شریک دانشگاهی همکار، که طیف وسیع جغرافیایی و فرهنگی را نمایندگی می کنند و با دو طرف مثلث دانش همکاری می کنند، ترکیبی از تخصص و ذهنیت های بسیار کارآفرینانه را به برنامه کمک می کنند.