3 کارشناسی ارشد برنامه ها که در قطر for 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در قطر for 2024Filter
    • Milan, ایتالیا
    • Rome, ایتالیا
    • + 3 more

    پاره وقت

    12 ماهها

    مخلوط شده

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد اجرایی در تجارت رویدادها برای صنایع ورزشی، سرگرمی و نمایشگاهی یک تجربه جهانی است که از طریق 6 ماژول در 5 شهر در سراسر اروپا و خاورمیانه تدریس می شود.

    • Doha, قطر

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد مدیریت گردشگری هم برای دانشجویانی طراحی شده است که می خواهند تحصیلات تکمیلی خود را ادامه دهند و هم برای متخصصانی که به دنبال تغییر شغل هستند و/یا صرفاً به دنبال ارزش افزودن به مهارت ها و دانش خود از طریق یک برنامه متمایز هستند. این برنامه از نظر ماهیت منحصربه‌فرد است زیرا موضوعات توسعه‌یافته در بریتانیا را که برای کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و قطر بومی‌سازی شده‌اند، ترکیب می‌کند. شما درک روشنی از موضوعاتی مانند چالش های نظری، جهت گیری های استراتژیک، روش های تحقیق و پایداری به دست خواهید آورد و در عین حال فرصت ارتباط با کارشناسان و دانشگاهیان متخصص در این زمینه ها را خواهید داشت. این برنامه نوآورانه برای سازگاری با صنعت بین المللی به سرعت در حال تحول طراحی شده است. در سطح جهانی، گردشگری به یکی از بخش های اصلی اقتصاد تبدیل شده است. ارزش مالی و سهم آن در اشتغال آن را به یک جزء اساسی از اقتصاد جهانی تبدیل کرده است. برای قطر، گردشگری یکی از ستون های مهم "چشم انداز ملی قطر 2030" است و این کشور قصد دارد تا سال 2030 با استقبال از بیش از شش میلیون بازدید کننده در سال، قطر را به عنوان یک مقصد پیشرو در جهان معرفی کند. برای دستیابی به این هدف، این کشور به صنعت نیاز دارد. رهبران برای اطمینان از تبدیل شدن قطر به مقصد گردشگری رویایی آینده. از طریق تفکر خلاق و یادگیری مستقل، هدف ما این است که دانش آموزان خود را به رهبران آینده این صنعت تبدیل کنیم. کارشناسی ارشد مدیریت گردشگری تضمین می کند که فارغ التحصیلان ما دارای مهارت های لازم برای موفقیت در صنعت گردشگری هستند.

    • Doha, قطر

    پاره وقت

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    آینده خود را با برنامه درسی دوره ی تخصصی تخصصی ارتقا دهید: در مورد مولفه های مهم به روز شده درجه، زمینه های جدید تمرکز و شرایط پذیرش، و آماده شدن برای مصرف بعدی در دوحه، را بیاموزید.