391 کارشناسی ارشد برنامه ها که در فنلاند for 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در فنلاند for 2024Filter
    • Turku, فنلاند

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه دوره کارشناسی ارشد در توسعه مواد غذایی صلاحیت شما را برای رفع چالش های تحقیق و توسعه در صنایع غذایی و دانشگاه ها فراهم می کند.

    • Rovaniemi, فنلاند

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    گردشگری، صنعتی که در مناطق شمالی و قطب شمال در حال رشد است، تحت تأثیر جهانی شدن و دگرگونی محیطی قرار دارد، اما در تغییر شمال نیز نقش دارد. به عنوان مثال، گردشگری می تواند جزء توسعه جامعه باشد و راه حل های خلاقانه ای برای چالش های اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی ارائه دهد. از سوی دیگر، گردشگری می تواند فشارهای ناخواسته و ناخواسته ای را به همراه داشته باشد که پیامدهای منفی برای ساختارهای جامعه و محیط زیست داشته باشد.

    • Turku, فنلاند

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مانند بسیاری از برنامه های موجود در ÅAU، این برنامه به دقت ساختار یافته است تا اطمینان حاصل شود که فارغ التحصیلان نه تنها به مهارت های لازم برای موفقیت در حرفه انتخابی خود مجهز هستند، بلکه برای اطمینان از سازگاری آنها با چهره همیشه در حال تغییر صنایع مدرن از طریق مطالعات عملی و نظری، این برنامه دو ساله با هدف ارائه درک عمیقی از مهندسی شیمی و فرآیند پایدار به عنوان یک رشته و ارزش ضروری آن برای رشد زمینه‌هایی مانند سوخت زیستی، بهره‌وری انرژی، مدیریت پسماند و بسیاری بیشتر.

    • Helsinki, فنلاند

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    در برنامه کارشناسی ارشد مطالعات اروپایی و نوردیک (ENS) ، شما به این ریشه ها بازگردید و درک عمیقی از اروپا در همه تنوع تاریخی ، سیاسی و فرهنگی خود بدست می آورید. این برنامه همچنین در کشورهای نوردیک یک برنامه منحصر به فرد است که در آن می توانید در مطالعات نوردیک به زبان انگلیسی تخصص دهید.

    • Helsinki, فنلاند

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    در مورد رشته های اقتصاد و فرصت بی نظیر برای انتخاب رشته ها از سه دانشگاه بیشتر بیاموزید.

    • Lahti, فنلاند
    • Online

    تمام وقت

    2 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    به عنوان یک چالش جهانی، مفاهیم شهرنشینی و شهر هوشمند از موضوعات اصلی توسعه هستند. نیاز روزافزونی به رویکردهای چند رشته ای در برنامه ریزی و مدیریت فرآیندهای توسعه محیط شهری وجود دارد. این برنامه از متقاضیان دعوت می کند تا در مقابله با چالش های عملی در موضوع پایداری شهری با یکدیگر همکاری کنند.

    • Vaasa, فنلاند

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    آیا می خواهید تجارت را با فناوری ترکیب کنید؟ آیا علاقه مند به توسعه فرآیندهای پایداری و بخش انرژی هستید؟ آیا مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی یا فناوری با مطالعات بازرگانی دارید؟

    • Rotterdam, هلند
    • Bilbao, اسپانیا
    • + 5 more

    تمام وقت

    2 سال ها

    مخلوط شده, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    فراخوانی متفکران شهری آینده که کنجکاو و علاقه مند هستند که چگونه می توانیم شهرهای فراصنعتی را احیا کنیم! این برنامه کارشناسی ارشد هیجان انگیز و منحصر به فرد می خواهد یک تجربه آموزشی ایجاد کند که مسائل شهرها را در اشکال و مراحل مختلف گذار فراصنعتی تشخیص دهد و به طور انتقادی به آنها پاسخ دهد و نسل بعدی متخصصان را با مهارت ها و دانش قرن بیست و یکم برای رسیدگی به چالش ها آموزش دهد. و فرصت های شهرها در جوامع در حال گذار و فوق متنوع. این برنامه ایده آل برای متخصصان درگیر در طراحی، برنامه ریزی، مدیریت یا ارزیابی شهر است که می خواهند به یک جامعه دانش و نوآوری پر جنب و جوش بپیوندند که متعهد به بازاندیشی در مورد آینده شهری پایدارتر است. RePIC شیوه‌های دگرگون‌کننده آموزش، تحقیق و یادگیری را تقویت می‌کند - در پاسخ به چالش‌ها و ویژگی‌های خاص شهرهای فراصنعتی.

    • Kokkola, فنلاند

    تمام وقت

    1 سال

    مخلوط شده

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد مهندسی، فناوری اطلاعات، مهندسی نرم‌افزار مبتنی بر ابر در Centria UAS یک برنامه مدرک کاملاً جدید است و هدف آن شمایی است که می‌خواهید تخصص و امکانات خود را در زندگی کاری گسترش دهید. اگر می خواهید گام بعدی را به سمت فرصت های جدید بردارید و مدرک کارشناسی ارشد بگیرید، این شانس شماست که این کار را انجام دهید. مطالعات به زبان انگلیسی انجام می شود. آموزش به صورت ترکیبی ارائه می شود بنابراین امکان کار در کنار مطالعات وجود دارد.

    • Joensuu, فنلاند
    • Kuopio, فنلاند

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    • Kajaani, فنلاند

    پاره وقت

    18 ماهها

    آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی بازی برای افرادی است که در سازمان های توسعه بازی مبتنی بر رشد و بین المللی شدن کار می کنند یا به دنبال استخدام هستند و کارکنان سازمان هایی که قبلاً در عملیات بین المللی مشغول هستند. مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد (دوره دوم) در مجموع 90 واحد می باشد. تقریباً دو سال طول می کشد تا تکمیل شود زیرا یک برنامه پاره وقت است.

    • Helsinki, فنلاند

    تمام وقت, پاره وقت

    18 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    آیا شما یک متخصص مراقبت های بهداشتی هستید و آماده برداشتن گام بعدی و پاسخگویی به نیازهای جدید در حوزه خود هستید؟ آیا خود را به عنوان یک رهبر باز برای نوآوری و پایداری در مراقبت های بهداشتی می بینید؟ اگر چنین است، برنامه کارشناسی ارشد آنلاین ما برای شما عالی است!

    • Espoo, فنلاند
    • Bordeaux, فرانسه
    • + 4 more

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    با افزایش جمعیت جهانی و اتحادیه اروپا همراه با رفاه و رفاه ، مصرف سرانه نیز در حال افزایش است. به ویژه در اتحادیه اروپا ، مصرف از تولید پیشی گرفته است ، به ویژه در ارتباط با فناوری ها و محصولات پیچیده تر و پرمصرف که بخشی از زندگی روزمره شده اند. در نتیجه ، اهمیت بازیافت و اقتصاد دایره ای به منظور تنوع بخشیدن به منابع تأمین و رفع نیازهای ما همچنان افزایش می یابد. AMIS یک برنامه کارشناسی ارشد در زمینه مواد پیشرفته برای نوآوری و پایداری است. هدف اصلی برنامه این است که دانش آموزان را از زنجیره ارزش کامل مواد اولیه و طرز فکر نوآوری و کارآفرینی با تمرکز بر پایداری در اختیار دانش آموزان قرار دهد.

    • Jyväskylän yliopisto, فنلاند

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه کارشناسی ارشد در فیزیک ارائه شده توسط دانشکده ریاضیات و علوم یک برنامه دو ساله (120 ECTS) تمام وقت است که به زبان انگلیسی تدریس می شود. درخواست برای این برنامه کارشناسی ارشد می تواند سالی یک بار در ژانویه ارسال شود و پس از پذیرش، تحصیل شما در سپتامبر آغاز می شود. از این برنامه، شما با مدرک کارشناسی ارشد علوم فارغ التحصیل خواهید شد.

    • Seinäjoki, فنلاند

    تمام وقت

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    در برنامه مدرک مدیریت بازرگانی بین المللی، یاد می گیرید که چگونه با کمک نوع جدیدی از تفکر و مدل های عملیاتی، تجارت بین المللی را توسعه دهید. با کمک آموزش، می توانید تخصص خود را تقویت و توسعه دهید و از برنامه شغلی شخصی خود حمایت کنید.