10 کارشناسی ارشد برنامه ها که در آموزش بین الملل که در آمریکا for 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در آموزش بین الملل که در آمریکا for 2024Filter
    • Washington, آمریکا

    پاره وقت

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برای اطمینان از رهبری و پیشرفت های سازنده در جامعه جهانی ، باید موضوعات مهم آموزش و پرورش راجع به اصلاح آموزش و عدالت اجتماعی در مقیاس جهانی بررسی کنیم. این که آیا این امر با تأکید بر آموزش رسمی ، مؤسسات آموزش عالی یا آموزش در مناطق جنگی ، اردوگاه های پناهندگی ، روستاهای عشایری و سایر مناطق غیرمعمول انجام می شود ، متخصصان آموزش بین المللی آمادگی خود را برای پیشرفت در سیستم های آموزشی ارائه می دهند. این برنامه برای افرادی طراحی شده است که در موقعیت های مرتبط با آموزش ، آموزش ، یادگیری بزرگسالان و فعالیت های توسعه در محیط های متنوعی که نیاز به تفاهم بین المللی دارد ، وارد و ترقی می کنند. در GW ، مدرک کارشناسی ارشد آموزش بین المللی این امکان را به شما می دهد که از بین سه تخصص انتخاب کنید: آموزش عالی بین المللی ، توسعه آموزش بین المللی و آموزش جهانی.

    • Washington, آمریکا

    تمام وقت

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    از طریق این برنامه همه جانبه و تمام وقت یاد بگیرید که چگونه با چالش های پیش روی مربیان بین المللی روبرو شوید. در این فرمت برنامه کارشناسی ارشد جهانی، شما سه سیستم آموزشی بسیار متنوع - در ایالات متحده، اسپانیا و ویتنام - را برای دستیابی به تخصص حرفه ای در مطالعات جهانی مقایسه ای بررسی خواهید کرد. توسعه برنامه و برنامه های درسی؛ مهارت های پژوهشی؛ و یادگیری بین فرهنگی همچنین مکالمه اسپانیایی و ویتنامی را از طریق آموزش های متناسب با سطح مهارت خود یاد خواهید گرفت و تمرین خواهید کرد.

    • Pittsburgh, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    یک متخصص سیاست آموزشی شوید و ابزارهایی را که برای کار در جهت تغییر عادلانه در جامعه نیاز دارید به دست آورید.

    • Washington, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    3 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    از سال 1982، برنامه آموزش و آموزش بین‌المللی American University مدرسه آموزش (ITEP) یک محیط ایده‌آل برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند مهارت‌ها و تجربیات خود را در طراحی برنامه‌های آموزشی بیشتر کنند، فراهم کرده است. یادگیری و تبادل بین فرهنگی؛ مدیریت و ارزیابی برنامه؛ عدالت انتقالی و اجتماعی؛ بین المللی شدن آموزش عالی؛ و عدالت در آموزش ITEP یک برنامه کارشناسی ارشد هنر (MA) منحصر به فرد با 30 اعتبار ارائه می دهد که پایه ای قوی در تئوری، اصول و عمل در آموزش و آموزش بین المللی به دانش آموزان ارائه می دهد.

    • San Francisco, آمریکا

    پاره وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مدرک کارشناسی ارشد آمریکایی در بین المللی

    • Philadelphia, آمریکا

    پاره وقت

    2 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    دانشجویانی که مدرک خود را در زمینه آموزش جهانی و بین المللی کسب می کنند ، تغییر دهندگانی هستند که می خواهند برای طراحی برنامه درسی جهانی ، ترویج بینش بین المللی ، تقویت صلاحیت بین فرهنگی و جهانی ، حمایت از عدالت اجتماعی و رهبری در نهادهای جهانی آماده باشند.

    • Boulder, آمریکا

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    دانشکده آموزش CU Boulder با تأکید بر آموزش متنوع فرهنگی و زبانی ، یک مدرک کارشناسی ارشد را در زمینه عدالت آموزشی و تنوع فرهنگی (EECD) ارائه می دهد. تکمیل این برنامه برای تأیید کلرادو در آموزش متنوع فرهنگی و زبانی واجد شرایط است (K-12).

    • New York, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برای یک شغل به عنوان یک مربی که در سطح بین المللی کار می کند ، آماده شوید. در این استاد بین رشته ای هنرهای هنری ، شما می توانید طرحی را برای طراحی ، اجرای ، مدیریت و ارزیابی برنامه های آموزش بین المللی در طیف گسترده ای از تنظیمات یاد بگیرید. شما همچنین می توانید در کارآموزی ، در ایالات متحده یا خارج از کشور ، تجربه کارآزمایی کسب کنید.

    • Tallahassee, آمریکا

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه فارغ التحصیلی بین المللی و چند فرهنگی شهرت ملی را برای برتری به دست آورده است. در اواسط دهه 1970 تاسیس شده است، آن را به طور مداوم در میان ارائه مقدماتی و بین المللی توسعه آموزش عالی در ایالات متحده رتبه بندی شده است.

    • USA Online, آمریکا

    پاره وقت

    12 ماهها

    آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    در کمتر از 12 ماه با USC Rossier School of Education استاد هنر خود را در تدریس - TESOL کسب کنید. هیچ نمره GRE برای اعمال مورد نیاز نیست ، مدرک لیسانس و 3.0 معدل مورد نیاز است. عدالت آموزشی را از طریق تمرین ، تحقیق و سیاست پیش ببرید و در آموزش زبان انگلیسی به افراد غیر بومی تخصص داشته باشید.